Cross hvor Rittig ?
Fra : Olesen

Dato : 01-06-02 07:49

Hvornår køres der cross rundt om i Jylland.

Måske Rittig ved noed'... ?

Fra : Lars Henrik

Dato : 01-06-02 08:37

Olesen wrote:

> Hvornår køres der cross rundt om i Jylland.
>
> Måske Rittig ved noed'... ?

eller Rittig's skarpeste konkurrent (hæ hæ) på crossbanerne, ved måske
noget....
prøv http://www.dmusport.dk/motcross/index-mx.htm her er hvad
du søger
Lars H team-sneglefart.dk

Fra : Claus Rittig

Dato : 01-06-02 10:51

"Lars Henrik" <lars-h@team-sneglefart.dk> skrev i en meddelelse

> eller Rittig's skarpeste konkurrent (hæ hæ) på crossbanerne, ved måske
> noget....
> prøv http://www.dmusport.dk/motcross/index-mx.htm her er hvad
> du søger

Nemmerlig.
Jeg er flagpost igen ved LC-Cup på Sønderskov (ved Hjørring) d. 30. Juni.

Rittig

Fra : Lars Henrik

Dato : 01-06-02 20:44

Claus Rittig wrote:

> "Lars Henrik" <lars-h@team-sneglefart.dk> skrev i en meddelelse

> Nemmerlig.
> Jeg er flagpost igen ved LC-Cup på Sønderskov (ved Hjørring) d. 30. Juni.
>
> Rittig

sig mig, hvornår kører du cross ??? når du skal være flagpost allevegne, de
er altid en mangelvare.....Nå, det er da godt med en til at heppe på os
vi var på Mors for at træne idag, kommer Aalborg's Off-rødder derop på Søndag
?
Lars H team-sneglefart.dk

Fra : Claus Rittig

Dato : 01-06-02 23:34

Juni.

> sig mig, hvornår kører du cross ?

Jah, du har fat i noget der.
Jeg kører klubmesterskabet i Almk, men ellers tror jeg ikke rigtig jeg får
kørt noget i år. Jeg plejer at køre nogle pokalløb og lidt af LC-cuppen, men
ellers fokuserer jeg på enduro'erne - det er desværre gået helt i lort i år.

> Nå, det er da godt med en til at heppe på os

Det er næsten lige så sjovt som at køre selv!

> vi var på Mors for at træne idag, kommer Aalborg's Off-rødder derop på
Søndag

Nej desværre. Det er ellers en totalfed bane - men jeg troede ikke man måtte
træne på den? Vi skal køre Hillclimb imorgen (idag, faktisk), så jeg har
skruet i motorcykler hele dagen.

Rittig