Fog City?
Fra : Lasse Petersen

Dato : 31-05-02 19:20

er der nogle der kender dette antiduk produkt, jeg har læst på mc-basen
at man kan få en antidun membran som der også er noget lysregulerende i.
Men jeg har kun læst om det og det koster 400kr. Er der nogle som har
prøvet denne antidik membran... er det pengene værd??
Lasse

Fra : Kenneth Sørensen

Dato : 31-05-02 20:49

"Lasse Petersen" <l@petersen.tc> wrote in message
> [...]
> Men jeg har kun læst om det og det koster 400kr. Er der nogle som har
> prøvet denne antidik membran... er det pengene værd??

Nogen siger almindelig opvaskesulfo skulle være et glimrende anti-fuk
system.

Kenneth
R1

Fra : Martin Sørensen

Dato : 31-05-02 19:51

> Nogen siger almindelig opvaskesulfo skulle være et glimrende anti-fuk
> system.

Antiduk, antidun, antidik, antifuk, flere stavemuligheder?

For at svare på spørgsmålet, så har jeg købt en fog-city da jeg købte min
hjelm, og den kan helt klart anbefales. Dug er slet ikke noget problem efter
den er monteret. Den med det 'lysregulerende', den skulle efter hvad jeg
læste herinde for nogle uger siden ikke være specielt god. Den kan ikke
dæmpe solen godt nok til at det kan bruges til noget.

Jeg gav vist omkring 30DM da jeg købte min FogCity ved Louis.

--
signing off.. Martin Sørensen

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 31-05-02 20:08

Søg på Google, og jeg tror du finder svar på det meste. Der har været en
række indlæg tidligere om Fog City.

--
Mvh.
Henrik