Hvilken Rygbeskytter skal jeg vælge??
Fra : Razer

Dato : 31-05-02 16:26

Hey....

da jeg snarligt ligger inde med at skulle have en gave af familien vil jeg
gerne have en rygbeskytter ( ja ja.. jeg burde egentlig have en nu,,
meeeen ).
Nå men jeg ved ikke rigtig hvad jeg skal vælge.
Jeg vil gerne prioritere god beskyttelse og kvalitet først og så evt. prisen
til sidst, men der må gerne være et sammenhæng.

Jeg har set daineses til race der går et pænt stykke end på halebenet, den
ser ok ud, men jeg vil selvfølgelig gerne høre om erfaringer, og evt gerne
forhandler i KBH området.

på forhånd tak

Thomas ZX-10

Fra : Mureren

Dato : 31-05-02 17:42

"Razer" <plasmafusion@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
prisen
> til sidst, men der må gerne være et sammenhæng.

Hejsa...
Jeg har selv en Knox KC2000 rygbeskytter, og den er jeg glad for (heldigvis
ikke så glad for som man _kunne_ være !).
Den ligger ganske vist i den dyre ende, men stødabsorbering m.m er helt i
top i diverse tests...
Endvidere kan den fås i flere størrelser og udførelser, bl.a. én der har
"ekstra lang halebensbeskyttelse"...
Endelig er der også "CE Stowaway", og den ser egentlig meget praktisk ud,
samtidig med dens gode resultater....
Du kan se dem begge her: www.ks-motor.dk, under "Beklædning" => "Knox
Inside"

Mureren
Kawasaki ZX6 R Ninja 2001, der skal på Knutstorp næste fredag/lørdag )

Fra : Per M. Pedersen

Dato : 02-06-02 20:40

> [...]
> ser ok ud, men jeg vil selvfølgelig gerne høre om erfaringer, og evt gerne

Jeg vil opfordre dig til at rette henvendelse til Søren Lindholt som sælger
nogle rigtig gode UFO-rygbeskyttere til kun 520,- Dkr. Det er kvalivare og
mindst lige så god som Dainese. UFO´en er også med nyrebælte og
skulderstropper og så har den aftageligt og dermed vaskbart inderbeklædning.
En anden god ting ved den er at nyrebæltet er lavet i noget mere åbent stof
og det gør at den ikke er så varm at køre med.

Med venlig Hilsen
Per Milborg Pedersen

Fra : Claus Rittig

Dato : 02-06-02 21:59

"Per M. Pedersen" <per_p@wanadoo.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> mindst lige så god som Dainese. UFO´en er også med nyrebælte og
> skulderstropper og så har den aftageligt og dermed vaskbart

Ja, jeg er ihvertfald meget tilfreds med min - og jeg har efterhånden
leveret 13 af dem til kolleger og venner.

Rittig
(Med UFO rygneskytter)

Fra : Niels Jørgensen

Dato : 02-06-02 22:58

"Claus Rittig" <ClausRittig@Hotmail.Com> wrote in message

> Ja, jeg er ihvertfald meget tilfreds med min - og jeg har efterhånden
> leveret 13 af dem til kolleger og venner.
>
> Rittig
> (Med UFO rygneskytter)

!!! Info?? Hvor? Hvordan?

Jeg har rygbeskytter, men den gamle har set lyset og vil også have en.
Jeg har sagt Dainese BackSpace II (848kr hos Aagesen), men hvis der er
bedre alternativer lytter jeg gerne.

Niels
*** Til salg ***
XS400 '86 19000kr
CB500 '96 53000kr (incl TCP fuldkåbe)

Fra : Claus Rittig

Dato : 03-06-02 15:33

"Niels Jørgensen" <d991793@student.dtu.dk> skrev i en meddelelse

> !!! Info?? Hvor? Hvordan?

Som du kan se længere nede i tråden: Ufo@motortosse.dk

Rittig

Fra : Razer

Dato : 03-06-02 06:05

> [...]
sælger
> nogle rigtig gode UFO-rygbeskyttere til kun 520,- Dkr.

Hej..

Det vil jeg gøre, men er der nogen der har hans Tlf-nummer eller E-mail
adresse, så jeg kan kontakte ham...

PÅ forhånd tak.

Thomas -- ZX-10

Fra : Søren Lindholt

Dato : 03-06-02 09:17

Razer <plasmafusion@hotmail.com> wrote in article
> Det vil jeg gøre, men er der nogen der har hans Tlf-nummer eller E-mail
> adresse, så jeg kan kontakte ham...

Jeg har ))))
prøv denne:
ufo@motortosse.dk

Til interesserede kan jeg sige at der er en sending på vej, men det er lidt
ustabilt med tyskerne for tiden...
--
Søren L
http://motortosse.dk