Hvor får man synet sin MC?
Fra : Anders Winther

Dato : 31-05-02 08:16

Hej NG
Jeg skal have synet min MC i forbindelse med salg..
Er der nogen der har en adresse, tlf eller hjemmeside?

På forhånd tak..!

Mvh.
Anders Winther
XJ600S

Fra : Brian Olesen

Dato : 31-05-02 08:45

Du kan prøve at gå ind på www.bilsyn.dk Der kan du bla. bestille tid i det
område du bor.

Hilsen Brian

Fra : Anders Majland \(Rep~

Dato : 31-05-02 08:41

> Er der nogen der har en adresse, tlf eller hjemmeside?

www.bilsyn.dk

/A

Fra : Lasse Petersen

Dato : 31-05-02 08:50

"Anders Winther" <wintherFJERN-DET-MED-STORT@email.dk> wrote in message

> Hej NG
> Jeg skal have synet min MC i forbindelse med salg..
> Er der nogen der har en adresse, tlf eller hjemmeside?

> [...]

Slå op i en telefonbog og find den nærmeste synshal, som også syner
biler og lastbiler. Ring og få en tid. Så nemt er det bare. (-:
Lasse XS 400