FIM-Rally Aalborg
Fra : mc-stup

Dato : 29-05-02 22:13

Kære medmotorcyklister!

Hvis I måske har læst seneste nummer af Touring Nyt, så kan det være at øjnene
er faldet på ovenstående arrangement. Og måske er nogen af jer af den idé, at
I ku' ha' lyst til at deltage.
Men konceptet for et FIM Rally er altså sådan, at værtslandets motorcyklister
ikke kan deltage. (Sådan lidt i stil med at medlemmerne af en klub, der
arrangerer et træf, jo heller ikke kommer som gæster).

MEN, man kan sådan set godt deltage i et FIM Rally, det kræver blot, at man
melder sig som hjælper, og der er vi så henne ved "Der Kern des Pudels".
(Jo-jo, den er go' nok, det skrives sådan!)

Vi kan sagtens bruge lidt flere hjælpere til FIM Rallyet i Aalborg, så hvis I
vil være med i årtiers mc-oplevelse i Danmark, så vend forbi hjemmesiden
www.fimrally2002.dk og læs og følg anvisningerne under "Medhjælper".

Så er I meget tæt på at kunne være med. Hjælperne skal ikke betale for at være
med (Nåh, ja, måske nok de 20 kroner til arrangørforeningen....), men skal kun
investere tid og lidt kræfter.

Returkommissionen er maden, de dage man hjælper, og så lidt mere "guf", som
fremgår af nyhedsbrevene.

Vi kunne blandt andet også godt tænke os hjælpere, der har lyst og evner til
at lufte fremmedsprog som meget gerne fransk, men italiensk, tysk og den slags
er også velkomment.

Tak for at I gad læse så langt..... og vi håber, at vi ses den første uge af juli.

Mvh

Niels Hansen, alias Stup
XS1100S med mere......

Fra : Per M. Pedersen

Dato : 30-05-02 21:30

"mc-stup" <mc-stup@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> er også velkomment.
>
> Tak for at I gad læse så langt..... og vi håber, at vi ses den første uge

Jeg kommer!!!!

--
Med Venlig Hilsen
Per Milborg Pedersen

Fra : Søren Lindholt

Dato : 30-05-02 23:18

"Per M. Pedersen" <per_p@wanadoo.dk> skrev i en meddelelse >
> Jeg kommer!!!!

Jeg kommer også... og jeg medbringer mit vaskebrædt, måske en elbas, og min
bror og hans guitar. Og sikkert flere andre legekammerater der kan spille
noget fed BLUES med os...

Søren
Hofner, Kramer, Bass Collection & hjemmebygget PUNKbas af et uhøvlet
brædt...

Fra : Søren Jim

Dato : 30-05-02 23:17

"Søren Lindholt" <lindholt@person.dk> wrote in message

> [...]
> noget fed BLUES med os...
>
> Søren
> Hofner, Kramer, Bass Collection & hjemmebygget PUNKbas af et uhøvlet

Jeg ville have kigget forbi, jeg skulle jo kunne deltage da jeg er
fremmedarbejder i Belfast,,,
Meeeeeeeeeeeen måske kigger jeg over tirsdag/onsdag........på min Irsk/UK
registrede CBR1000F

Mvh Søren
(Takamine LTD 1998 solid, Yairi dy62C, Soundcraft mixer, Zeck Højtaler,
AD5, Yamaha Accustic modul, sm58's)
det var så gear name dropping.....;-p
ups glemte min Fender Strat....
Ps. Hils Henrik

Fra : Per M. Pedersen

Dato : 31-05-02 08:10

"Søren Jim" <fsgbooking@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> registrede CBR1000F
>
> Mvh Søren
> (Takamine LTD 1998 solid, Yairi dy62C, Soundcraft mixer, Zeck Højtaler,

Gør endelig det. Søren og hans bror spiller noget FEEEED blues. Måske jeg
endda får lov til at spille vaskebræt!!!! De fleste er nok helst fri for
mine musiske udfoldelser, men så jam´er jeg bare for mig selv med mine egen
tekster.......,-)))
Hvem husker ikke den knap 3 uger gamle blues version af "Ole nye autobil"
der blev til "Ole han kan ik´ få nok, af at flyve på flyv´hop, hop,hop,
hop-hop-hop, hop, hop, hop, hop, hop".

Hvis i kan, så hold jer muntre....jeg mestrer nemlig den diciplin;-D

Med Munter Venlig Hilsen
Per Milborg Pedersen

Fra : Claus Rittig

Dato : 31-05-02 17:01

> [...]
> Hvem husker ikke den knap 3 uger gamle blues version af "Ole nye autobil"
> der blev til "Ole han kan ik´ få nok, af at flyve på flyv´hop, hop,hop,

Øh ja, LOL, Hvis Lindholt banden jammer og PerMP rap'er, så er jeg der
GARANTERET også! Lindholt'erne er der sgu blues i, og P ... ja, ham kan der
være meget whisky i (og så er hans rap ganske underholdende).
Den ene Lindholt har et fedt hus ved vandet hvor der er guitarer i alle
rum - selv på lokummet!

Men Ole-rap'en tog vist hårdt på P, jeg har hørt han havde det dårligt dagen
efter? Så megen skønsang går hårdt ud over hår-rødderne.

Rittig