Brugt cykel mangler service hæfte
Fra : Michael Bertelsen

Dato : 29-05-02 20:58

Hej NG

Jeg er igang med at købe en GS500 fra '95, men der er lige en enkelt ting,
som jeg ikke ved, hvor meget man skal ligge i.

Service hæftet mangler.

Hvor stor betydning vil dette få for et evt. senere salg af samme cykel ??

VH
Michael, en måske lidt overforsigtig første gangs køber

Fra : Carsten

Dato : 29-05-02 21:14

"Michael Bertelsen" <mbipost@mail.dk.nospam> skrev i en
meddelelse news:ad3bvn$1644$1@news.cybercity.dk...
> [...]
> Service hæftet mangler.
> Hvor stor betydning vil dette få for et evt. senere salg af samme cykel ??

Ikke en hujene hattefis

Jeg ville personligt ikke ligge en disse i at servicehæftet mangler på
en cykel fra '95 (som formentlig har kørt 30-40 tkm ?)
Havde det nu været en '98 model med kun 15 tkm. på bagen så
havde det været en anden sag.
Sælger er sandsynligvis 2. eller 3. ejer (eller måske mere), hvorfor
man ikke kan fortænke ham i ikke at have bogen.

Just my 2 cents

Carsten
(som ej heller har servicebog på sin CBR 600 fra '94)

Fra : Michael Bertelsen

Dato : 30-05-02 16:12

Tak

/Michael