adresse til den binaere gruppe der postes ~
Fra : Razer

Dato : 28-05-02 21:25

Søger Subj,, da jeg ikke lige kan finde den NG i binaries der omhandler
vores interesse..

Mvh.

Thomas ZX-10

Fra : Kenneth Sørensen

Dato : 28-05-02 22:30

"Razer" <plasmafusion@hotmail.com> wrote in message
> Søger Subj,, da jeg ikke lige kan finde den NG i binaries der omhandler
> vores interesse..
>
> Mvh.
>
> Thomas ZX-10

dk.binaer.motor

...det kræves at din news server har de 'binære' grupper.

Fra : Razer

Dato : 28-05-02 21:33

"Kenneth Sørensen" <kso@REMOVE_THISkrak.dk> skrev i en meddelelse

> "Razer" <plasmafusion@hotmail.com> wrote in message

> dk.binaer.motor
>
> ..det kræves at din news server har de 'binære' grupper.

Takker...

Jeg har binaere, men jeg kunne ikke lige finde gruppen i de 50000+ grupper
der er, men jeg har fudnet den nu.

Thomas zx-10

Fra : Christian Raaby

Dato : 29-05-02 08:13

> dk.binaer.motor
>
> ..det kræves at din news server har de 'binære' grupper.

Jeg bruger sunsite.dk som er gratis, men de har ikke binære grupper. Findes
der nogen gratis newsudbydere, hvor jeg kan se dk.binaer. motor? Det er jo
rart at få stimuleret sin misundelses-nerve en gang imellem

Mvh.
Christian
Ex TL1000S

Fra : Kenneth Sørensen

Dato : 29-05-02 19:50

"Christian Raaby" <raabydenmark@hotmail.com> wrote in message

> [...]
> der nogen gratis newsudbydere, hvor jeg kan se dk.binaer. motor? Det er jo
> rart at få stimuleret sin misundelses-nerve en gang imellem

Du har sikkert Cybercity som internet-udbyder, brug den news-server.

news.cybercity.dk

Kenneth
R1