Altså !! for Hel..... !! Nummerpladerammer~
Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 28-05-02 19:49

Sker der snart noget ?, somren er jo snart slut ,
lad os nu bare få gang i den dyre løsning, og få det sorte plastik skruet
bag på cyklerne.

Ellers en min tålmodighed opbrugt, og jeg må bede Morten sende mig mine
penge retur ! ( du må godt beholde til et par 'ølver' )

--
Hilsen
Dennis Pedersen

Fra : Jørgen Winther

Dato : 28-05-02 20:06

"Dennis Hellan Pedersen" <dhp(fjern dette)@tdcadsl.dk> wrote in message
> Sker der snart noget ?, somren er jo snart slut ,
> lad os nu bare få gang i den dyre løsning, og få det sorte plastik skruet
> bag på cyklerne.

Enig!

> Ellers en min tålmodighed opbrugt, og jeg må bede Morten sende mig mine
> penge retur ! ( du må godt beholde til et par 'ølver' )

Njah, næsten enig - øllerne kan han få, hvis rammerne kommer!

--
Jørgen
Triumph Trophy 1200 '94