DM i road racing i Støvring 08-09/6!!!
Fra : Per M. Pedersen

Dato : 28-05-02 19:19

Hej

Jeg skriver på vegne af Road Racing Herning som her til aften ringede og
spurgte om jeg kunne hjælpe med afviklingen af en 80 og 125 cc std Danmarks
Mesterskabs afdeling på Støvring Køretekniske Anlæg 08-09/6.

Da jeg desværre selv er forhindret i at hjælpe til men stadig gerne vil
hjælpe på en eller anden måde skriver jeg derfor dette indlæg.

Har du tid og lyst til at stå som official lørdag eller søndag eller måske
begge dage, så ring til Kristina Clausen på telefonnummer 23 45 09 62. Hun
kan fortælle dig de mere praktiske detaljer omkring weekenden, med hensyn
til mødetidet etc. Jeg ved fra tidligere hyggeweekends som official at du
får kaffe, kage, sodavand, mundgodt og selvfølgelig en omgang middagsmad og
så vidt jeg husker er der også aftensmad men det vil jeg ikke hænges op på
om det passer. Og så er der en pokkers masse godt race at blive underholdt
med hele dagen.

Har du tid og lyst til at opleve RR på nær hold så ring til Kristina. Har du
ikke selv tid så må du meget gerne sige det videre til nogen som du mener
kunne tænke sig at hjælpe.

Med venlig Hilsen
Per Milborg Pedersen, Støvring...som desværre ikke selv skal køre
race....Øv...Øv..