Til alle Honda CB Four ejere/interesserede~
Fra : Squish

Dato : 28-05-02 04:35

Hej NG!
Jeg er ved at restaurere en CB400F fra '76 og da jeg ledte efter en
fiche til den, faldt jeg over denne side: http://www.honda4fun.com/home.html
Han har simpelt hen scannet forhandlerhåndbøger, manualer, partslister..
you name it- til alle CB Four-modellerne! Siden er godt nok på
italiensk- "motociclette" , men til gengæld meget overskuelig!

Er der forresten nogen der har erfaringer med det hollandske firma CMS
(Classic Motorcycle Supplies)? Hvordan er de med levering osv.? Har de
virkelig alt det hjemme som man kan finde på deres side?:
http://www.cmsnl.com/

Squish
CB400F

Fra : Jens Jessen

Dato : 28-05-02 07:23

Der er masser af stumper i det hollandske firma - masser!

Journalist Jens Jessen (DJf)
Skanderborgvej 140, 8660 Skanderborg
Tlf. + 45 8657 7201 Fax. + 45 8657 7204
Mobil 2073 7471
E-mail: jens.jessen@get2net.dk

Fra : Buck

Dato : 28-05-02 07:37

David Silver Spares i England er osse kanon gode til Honda stumper...

www.davidsilverspares.co.uk

god fornøjelse med restaureringen...
--
/Buck
CB 550 F1 ´75

Fra : Ivan Nielsen

Dato : 28-05-02 22:21

> [...]
> (Classic Motorcycle Supplies)? Hvordan er de med levering osv.? Har de
> virkelig alt det hjemme som man kan finde på deres side?:

Jeg har for nyligt bestilt bl. a. en stump som den lokale forhandler ikke
kunne skaffe. Leveringstiden var 8 dage og lev. omkostningerne for en alm.
postpakke var ca. 10EUR.

PS - jeg var på ferie i Holland for et par uger siden. Så jeg ville lige
besøge firmaet på adressen som står på deres hjemmeside - Zuidereinde 32 i
byen S-graveland. Efter at have kørt lidt rundt i den i øvrigt meget smukke
lille by fandt vi adressen. Huset var meget tomt og forladt, og vi fandt
ikke tegn på nogen MC-forretning. Efter at jeg kom hjem kunne jeg se på den
faktura som jeg havde modtaget, at der er en adresse på et Warehouse på
adressen Bellstraat 3 B, 4004 JN Tiel. - Bare lige for at i andre ikke skal
køre forgæves.

Ivan Bartholin Nielsen
www.kloge.dk
Ivan@kloge.dk