Montering af Alarm
Fra : Olsen

Dato : 27-05-02 21:34

Er der er en her i gruppen som kan hjælpe med at montere en alarm på min
ZZR600.

Mod betaling forstås.

Alarmen er sådan en her: http://www.dmcn.dk/tmakro/SeAnmeldelser.asp?ID=16

Jeg bor i storkøbenhavn. kontakt mig via e-mail.

Mvh

Nicolai

Fra : Anders Majland \(Rep~

Dato : 28-05-02 07:32

> Er der er en her i gruppen som kan hjælpe med at montere en alarm på min
> ZZR600.

Hvis du har et ledningsnet til maskinen er det største problem at finde et
godt skjult sted at montere alarmen

Jeg har lige været øvelsen igennem (Også med en M+S alarm) og det var ikke
nogen problemer i det udover at det tog mig lidt mere end de 2 timer jeg
havde regnet med - Jeg endte med at bruge næsten 4

Selve alarmen er "vandtæt" men senderen til pageren er ikke så den skal
monteres et sted den ikke for fugt. Og så var ledningerne ikke lange nok og
måtte forlænges 1/2 meter.

Men hvis du stadig ikke har mod på at gøre det selv kan vi måske godt finde
ud af noget ...

--
/Anders Majland Valby, Denmark
/Aprila Leonardo 150, 98', 40Mm

Fra : GRISEN

Dato : 09-06-02 15:55

On Tue, 28 May 2002 08:31:37 +0200, "Anders Majland \(Replace DOT with . in address for reply by email\)"
<AndersDOTMajland@jyde.dk> wrote:

> [...]
>måtte forlænges 1/2 meter.
>
>Men hvis du stadig ikke har mod på at gøre det selv kan vi måske godt finde

Dvs. du købte pageren?
Har du fået samme dårlige erfaringer som Buck, mht. afstand?
mvh Jan

Fra : Anders Majland \(Rep~

Dato : 09-06-02 19:58

> Dvs. du købte pageren?
> Har du fået samme dårlige erfaringer som Buck, mht. afstand?
> mvh Jan

Ja jeg købte den - og jeg har haft lidt dårlige erfaringer men ikke mht til
afstand.

Dvs ca. 1 måned efter købet gik pageren istykker, og jeg sendte den retur
til Louis der sendte den videre til M+S. Men det tog kun godt en uge så kom
der en ny retur. Louis betalte endda min returporto (hvilket man ikke ser så
ofte fra danske postordrebutikker) og den er nu monteret igen.

Jeg har ikke testet rækkevidden i fri luft, men blot kontrolleret at den
virker de godt og vel 50meter til mit soveværelse på 3. sal. Jeg har også et
andet sted kontrolleret at rækkevidden til at være ok ~100 meter til en
3.sal fra gaden - tværs gennem bygningen.

/Anders

Fra : GRISEN

Dato : 09-06-02 21:17

On Sun, 9 Jun 2002 20:58:16 +0200, "Anders Majland \(Replace DOT with . when replying by email\)"
> [...]

>andet sted kontrolleret at rækkevidden til at være ok ~100 meter til en
>3.sal fra gaden - tværs gennem bygningen.

Ok, det er nok også de afstande der er mest relevante for mig.
Tak for info.
Jan