Hvornår er kæden klar til udskifting?
Fra : Anders Jensen

Dato : 27-05-02 20:38

Findes der en eller anden god tommelfingerregel, så man kan finde ud af om
éns kæde skal kaseres? Jeg ved ikke hvor den kæde jeg har på nu har gået da
den sad på da jeg købte mc'en, men jeg har selv kørt ca. 4000 km med den.
Det er ikke en O-ringskæde.

Anders
DT125R

Fra : [4000] El PrebZi

Dato : 27-05-02 23:05

Træk ud i kæden midt på dit bagerste kædehjul, kan du "løfte" kæden mere end
et par mm, så skift...

Preben