/ Forside / Interesser / Fritid / Motorcykler / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Motorcykler
#NavnPoint
dova 9238
pallenoc 4816
pallebhan.. 3536
masteraug.. 3050
nilsg 2382
jakjoe 2110
transor 2030
CLAN 1915
Sunowich 1420
10  3773 1345
vedr. Blackbird ?
Fra : Søren Jim


Dato : 27-05-02 17:41

Hejsa alle
Hvornår var det nu at Blackbirden fik indsprøjtning.......
er der noget skidt ved den cykel.....;-/
goe råd modtages,, med tak...

--
All the Best
Søren Jim (på vej til at udskifte sin CBR1K med en Blackbird )



 
 
Jan Vagle (27-05-2002)
Kommentar
Fra : Jan Vagle


Dato : 27-05-02 20:13

Søren Jim wrote:

> Hejsa alle
> Hvornår var det nu at Blackbirden fik indsprøjtning.......


I 2000..

> er der noget skidt ved den cykel.....;-/


Ja ?

> goe råd modtages,, med tak...


Hvad fanden skal du med 162 hk og afgiften for de ??

--
Jan Vagle
..............................oOo


Søren Jim (27-05-2002)
Kommentar
Fra : Søren Jim


Dato : 27-05-02 19:19

SNIP


> Hvad fanden skal du med 162 hk og afgiften for de ??
>
> --
> Jan Vagle
> .............................oOo
>
Hej Jan

Nu er det jo sådan at jeg bor i udlandet (Belfast, N-Ireland)
og der er en ordentlig MC indenfor rækkevidde af meningmand...))
Jeg købte en CBR1000F 1993 model med godt & vel 18000 km på klokken
for det der vel svare til 21.000 kr og nu har jeg altså kig på "BB" og
brugtpriserne
starter noget i retning af 30.000 kr for en 98'er YES eller Aij som de siger
her.......

Mvh Søren (nu CBR1K snart BB)



Jes Vestervang (27-05-2002)
Kommentar
Fra : Jes Vestervang


Dato : 27-05-02 20:55

Søren Jim wrote:
>...og nu har jeg altså kig på "BB" og brugtpriserne
> starter noget i retning af 30.000 kr for en 98'er YES eller Aij som de
> siger her.......
>
Fuck... Nu har du ødelagt mit humør igen
--
mvh Jes Vestervang
ICQ#21146256 - DMCN#506 - http://the.subnet.dk
FZS600

Søren Jim (27-05-2002)
Kommentar
Fra : Søren Jim


Dato : 27-05-02 19:59


"Jes Vestervang" <jesvj2@mailme.dk> wrote in message
news:3cf28e72$0$7018$bc7fd3c@news.sonofon.dk...
> Søren Jim wrote:
> >...og nu har jeg altså kig på "BB" og brugtpriserne
> > starter noget i retning af 30.000 kr for en 98'er YES eller Aij som de
> > siger her.......
> >
> Fuck... Nu har du ødelagt mit humør igen
> --
> mvh Jes Vestervang
> ICQ#21146256 - DMCN#506 - http://the.subnet.dk
> FZS600


HVA KAN JEG SIGE !!!!! THIHIHIHII................ )

Søren



Jes Vestervang (27-05-2002)
Kommentar
Fra : Jes Vestervang


Dato : 27-05-02 21:53

Søren Jim wrote:
> "Jes Vestervang" <jesvj2@mailme.dk> wrote:
>> Søren Jim wrote:
>> >...og nu har jeg altså kig på "BB" og brugtpriserne
>> > starter noget i retning af 30.000 kr for en 98'er YES eller Aij som de
>> > siger her.......
>> >
>> Fuck... Nu har du ødelagt mit humør igen
>>
> HVA KAN JEG SIGE !!!!! THIHIHIHII................ )
>
*hrmpf*

--
mvh Jes Vestervang
ICQ#21146256 - DMCN#506 - http://the.subnet.dk
FZS600 - 2½ gange så dyr som en BB :-/

Søren Jim (27-05-2002)
Kommentar
Fra : Søren Jim


Dato : 27-05-02 20:59

Snip
> >> Fuck... Nu har du ødelagt mit humør igen
> >>
> > HVA KAN JEG SIGE !!!!! THIHIHIHII................ )
> >
> *hrmpf*
>
> --
> mvh Jes Vestervang
> ICQ#21146256 - DMCN#506 - http://the.subnet.dk
> FZS600 - 2½ gange så dyr som en BB :-/

Du skal ikke være så ked af det Jes ..;o(
Du er altid velkommen til en prøvetur.................................)

Søren(der næsten er på vej til DK på Sin "gamle CBR1K 93' )





Jes Vestervang (27-05-2002)
Kommentar
Fra : Jes Vestervang


Dato : 27-05-02 22:08

Søren Jim wrote:
>> --
>> mvh Jes Vestervang
>> ICQ#21146256 - DMCN#506 - http://the.subnet.dk
>> FZS600 - 2½ gange så dyr som en BB :-/
>
> Du skal ikke være så ked af det Jes ..;o(
>
Kom med en god grund

> Du er altid velkommen til en prøvetur.................................)
>
selv!

> Søren(der næsten er på vej til DK på Sin "gamle CBR1K 93' )
>
Det er lige godt gråw Du skulle have lov til at betale en 10'er for
hver kørt km på dansk område, skulle du
--
mvh Jes Vestervang
ICQ#21146256 - DMCN#506 - http://the.subnet.dk
FZS600 - slet ikke så tung som en BB, ævbæv!

Jan Vagle (27-05-2002)
Kommentar
Fra : Jan Vagle


Dato : 27-05-02 23:35

Søren Jim wrote:

> SNIP
>
>
>
>>Hvad fanden skal du med 162 hk og afgiften for de ??
>>
>>--
>>Jan Vagle
>>.............................oOo
>>
>>
> Hej Jan
>
> Nu er det jo sådan at jeg bor i udlandet (Belfast, N-Ireland)
> og der er en ordentlig MC indenfor rækkevidde af meningmand...))
> Jeg købte en CBR1000F 1993 model med godt & vel 18000 km på klokken
> for det der vel svare til 21.000 kr og nu har jeg altså kig på "BB" og
> brugtpriserne
> starter noget i retning af 30.000 kr for en 98'er YES eller Aij som de siger
> her.......


Da bliver det hele anderledes.. XX er en sportstourer.. er det nogle du er
interesseret i og vil prøve: Løb og køb ! :)

--
Jan Vagle
..............................oOo


Søren Jim (27-05-2002)
Kommentar
Fra : Søren Jim


Dato : 27-05-02 23:41


"Jan Vagle" <bones.REMOVE@broadpark.no> wrote in message
news:3CF2B4A0.8020603@broadpark.no...
> Søren Jim wrote:
>
> > SNIP
> >
>
>
> Da bliver det hele anderledes.. XX er en sportstourer.. er det nogle du er
> interesseret i og vil prøve: Løb og køb ! :)
>
> --
> Jan Vagle
> .............................oOo
>
> Hej Jan/alle

Ja det er sgu lidt svært at beslutte sig hvad man skal ha,
jeg er også lidt pjattet med den nye Pan st1300, men det er lidt for dyr :-/
den ligger i omkring 100.000 dkr. fra ny......
så det må nok vente og nu viser det sig jo at hvis man skal ha en BB med
indsprøjtning
skal man ha fat i en årgang 2000 skal man betale 45.000 dkr. for den
så det kan være jeg ender med at købe en CBR1000F årgang 99
jeg ved ikke rigtig hvordan den er samlignede med en BB fra 97-98...
nogle der har en ide om det !

MVH
Søren



Jan Vagle (27-05-2002)
Kommentar
Fra : Jan Vagle


Dato : 27-05-02 23:58

Søren Jim wrote:

> "Jan Vagle" <bones.REMOVE@broadpark.no> wrote in message
> news:3CF2B4A0.8020603@broadpark.no...
>
>>Søren Jim wrote:
>>
>>
>>>SNIP
>>>
>>>
>>
>>Da bliver det hele anderledes.. XX er en sportstourer.. er det nogle du er
>>interesseret i og vil prøve: Løb og køb ! :)
>>
>>--
>>Jan Vagle
>>.............................oOo
>>
>>Hej Jan/alle
>>
>
> Ja det er sgu lidt svært at beslutte sig hvad man skal ha,
> jeg er også lidt pjattet med den nye Pan st1300, men det er lidt for dyr :-/
> den ligger i omkring 100.000 dkr. fra ny......


NEI ! Pan er en tourer ! XX er en sportstourer.. ;)

> så det må nok vente og nu viser det sig jo at hvis man skal ha en BB med
> indsprøjtning
> skal man ha fat i en årgang 2000 skal man betale 45.000 dkr. for den
> så det kan være jeg ender med at købe en CBR1000F årgang 99
> jeg ved ikke rigtig hvordan den er samlignede med en BB fra 97-98...
> nogle der har en ide om det !


XX ligger nogle lysår over en CBR1000F i egenskaber..

Prøverkør for fanden ! ;)

(Ja jeg har god erfaring fra kørsel med XX :)
--
Jan Vagle
..............................oOo


Jan Vagle (28-05-2002)
Kommentar
Fra : Jan Vagle


Dato : 28-05-02 00:02

Søren Jim wrote:

> "Jan Vagle" <bones.REMOVE@broadpark.no> wrote in message
> news:3CF2B4A0.8020603@broadpark.no...
>
>>Søren Jim wrote:
>>
kr. fra ny......
> så det må nok vente og nu viser det sig jo at hvis man skal ha en BB med
> indsprøjtning
> skal man ha fat i en årgang 2000 skal man betale 45.000 dkr. for den

BTW: En XX uden indsprøjtning er helt ok den og.. Indsprøjtningen var mest for
afgasværdiernes skyld IKKE ydelsen !

--
Jan Vagle
..............................oOo


Søren Jim (28-05-2002)
Kommentar
Fra : Søren Jim


Dato : 28-05-02 00:23


"Jan Vagle" <bones.REMOVE@broadpark.no> wrote in message
news:3CF2BAE1.3050601@broadpark.no...
>
>
> BTW: En XX uden indsprøjtning er helt ok den og.. Indsprøjtningen var mest
for
> afgasværdiernes skyld IKKE ydelsen !
>
> --
>Jan Vagle
> .............................oOo

Okey .....
Jeg havdet fået den opfattelse at det var specielt givtigt for bundtrækket
eller sagt på en anden måde det gav et extremt jævn/råt træk hele
vejen.......

Men du har da ret jeg skal ud og prøve sådan en fætter, så det vil jeg lige
gøre imorgen hvis det ellers holder tørt.....

og som du siger er Pan rigtig nok en ren touringsmaskine men tilgengæld er
det også mest det jeg køre
d.v.s fra belfast til Danmark og retur 5-8 gange om året samt en 2-3
sommerferieturer.....

tak for hjælpen
mvh
Søren (Der håber på tørvejr imorgen)



Henrik Nielsen - Rap~ (28-05-2002)
Kommentar
Fra : Henrik Nielsen - Rap~


Dato : 28-05-02 14:45

"at det var specielt givtigt for bundtrækket"

Den har i forvejen et godt bundtræk. Jeg har karburator-modellen. Hvis du
vil have det sidste ud af den, så køb et Akropovic-system og få den dyset (=
ca. 145Hk på hjulet). Det hjælper også på gasrespons'en.

Alternativt kan du få den dyset med standardudstødning. Den har et lille dyk
i omkring 3500-4000 omdrejninger, men det kan nemt fjernes med omdysning.

--
Mvh.
Henrik
http://RaptorMC.dk/

Fjern x i mailadr. ved svar på mail



Henrik Nielsen - Rap~ (28-05-2002)
Kommentar
Fra : Henrik Nielsen - Rap~


Dato : 28-05-02 08:28

Den fik indsprøjtning i '99.

Den har langt bedre styreegenskaber end CBR1000, den føles meget lettere.
Den har langt bedre bremser.

Eneste svaghed er laderelæet på visse modeller, vistnok frem til 2001. Der
kan købes et uoriginalt, eller et fra CBR600 (det har jeg).

Ta' en prøvetur.

--
Mvh.
Henrik
http://RaptorMC.dk/

Fjern x i mailadr. ved svar på mail



Viffer (27-05-2002)
Kommentar
Fra : Viffer


Dato : 27-05-02 08:02

Hej Søren

Blackbirden fik indsprøjtning i 1999 og 2001-modellen blev den yderligere
modificeret med katalysator og ændringer i indsprøjtningssystemet m.m..
Ydelsen er den samme som før siger Honda, men benzinforbruget skulle være op
til 12% mindre.

Jeg har en 2001 model og den har et jævnt (og kraftigt!!) helt nede fra 2500
omdrejninger. Der er ikke nogen af de traditionelle indsprøtningsnykker, som
f.eks. 'ryk' ved gasgivning efter et sving eller lign.
I følge John fra Holtug MC skulle jeg kunne hente 10-12 hk. alene ved at
skifte udstødningssystemet ud med f.eks. et Akrapovic-system, men det har
jeg nu pt. ikke behov for, da BB'en trækker som bare f..... i forvejen.

Mht. 1999/2000 modellerne så skulle de også gå rigtigt godt i følge med
ejere jeg har talt med, men de 'soder' en anelse. Det ses som sort belægning
i enden af potterne og kan kun betyde at blandingen er lidt for fed. Honda
siger at det ingen betydning har og de er ingen grund art foretage ændringer
mht. dette.

Du kan få flere oplysninger på http://www.honda-blackbird.dk/ , hvor div.
blackbird ejere hygger sig.

Viffer



Søren Jim <fsgbooking@hotmail.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:ibuI8.1066$2O2.147192@newsfep1-win.server.ntli.net...
> Hejsa alle
> Hvornår var det nu at Blackbirden fik indsprøjtning.......
> er der noget skidt ved den cykel.....;-/
> goe råd modtages,, med tak...
>
> --
> All the Best
> Søren Jim (på vej til at udskifte sin CBR1K med en Blackbird )
>
>



Jes Vestervang (27-05-2002)
Kommentar
Fra : Jes Vestervang


Dato : 27-05-02 21:00

Viffer wrote:

> Hej Søren
>
> Blackbirden fik indsprøjtning i 1999 og 2001-modellen blev den yderligere
> modificeret med katalysator og ændringer i indsprøjtningssystemet m.m..
> Ydelsen er den samme som før siger Honda
>
MC-revy siger ellers at ydelsen dalede til 152 hk i '01 (ikke at det
nødvendigvis passer).
Derudover nævnes at den har fået 30mm højere kåbeglas og digitaldisplays på
hver side af rpm-tælleren.
--
mvh Jes Vestervang
ICQ#21146256 - DMCN#506 - http://the.subnet.dk
FZS600

Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177522
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408672
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste