køb af styrthjelm
Fra : Jens Bering

Dato : 27-05-02 17:48

Hej NG

Min gl. hjelm kan ikke længere

Er der nogen som kender steder på nettet, hvor man kan sammenligne test af
hjelm og evt. bestille.

Har hørt at der skulle være noget at spare ved at købe hjelm i Tyskland -
hvis det passer er jeg også interesseret i at høre om hvilke modeller der
kan købes i Tyskland (og som man kan prøve herhjemme hos en dansk forhandler
)

På forhånd tak

Fra : Foobar

Dato : 28-05-02 09:24

> [...]
> hvis det passer er jeg også interesseret i at høre om hvilke modeller der
> kan købes i Tyskland (og som man kan prøve herhjemme hos en dansk

Afhængig af mærke og model kan der være en hel del penge at spare ved at
købe ny 'gryde' i Tyskland. Jeg købte min Arai hos http://www.moto-plus.de
og endte med at give en smule over 3000 for den (inkl. forsendelse), hvor
prisen herhjemme hos vores højt-elskede og billige forhandlere er: 4300,-

Jeg har senere købt et par støvler hos Moto-Plus, som leverer hurtigt
(omkring en uges tid) og jeg kan kun anbefale dem.

Selvfølgelig er det lidt 'snyd' at prøve varerne hos en dansk forhandler -
og så købe varen et andet sted, men det er jo faktisk ikke os der har
'tvunget' dem til at have så ekstraordinært høje priser..?!!

/claus (som stadig prøver varen hos danske forhandlere - og køber den hvor
den er billigst!)