Givi vindskærm - Pris <> Leveringstid
Fra : Anders Majland \(Rep~

Dato : 27-05-02 15:06

Midt i marts havde jeg besluttet mig for at jeg ville have en Givi vindskærm
der var lidt større end den originale. Jeg regnede med at den skulle koste
~350kr efter hvad det kunne fåes til i tyskland.

795,- dkr Enghave - på lager
460,- sek Duel.se - på lager men ville ikke sælge til DK
378,- dkr MC-butikken - leveringstid en måned

Så jeg bestilte hos MC-Butikken men har først lige modtaget den i fredags.
Så leveringstiden nåede således lige over 2måneder. Men jeg kører jo Aprilia
og er vandt til "italienske leveringstider"...

/A