Jakke BSA
Fra : Jens Jensen

Dato : 25-05-02 18:13

Jeg søger et sted med specielle læderjakker. Vil gerne have en med mærket
BSA bagpå, men syntes ikke jeg kan finde nogle på nettet. Nogen gode sider ?

MVH Jens Jensen
BSA ´39 SilverStar

Fra : Jan Vagle

Dato : 26-05-02 02:43

Jens Jensen wrote:

> [...]
> BSA bagpå, men syntes ikke jeg kan finde nogle på nettet. Nogen gode sider ?

Snak med George Michael.. ;)

--
Jan Vagle
..............................oOo

Fra : Razer

Dato : 26-05-02 09:57

"Jens Jensen" <jjensenmail@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> BSA bagpå, men syntes ikke jeg kan finde nogle på nettet. Nogen gode sider

Hvad med BSA house på gammel kongevej i København..
Jeg har aldrig selv været derinde, men da det drejer sig om BSA kan det være
at de har det du leder efter.

MVH.
Thomas ZX-10

Fra : anrs

Dato : 26-05-02 12:02

> [...]
> BSA bagpå, men syntes ikke jeg kan finde nogle på nettet. Nogen gode sider

Hos Phimex I Havndal http://www.phimex.dk/ havde de tidligt på året én
enkelt jakke med BSA vævet på ryggen. Jakken var retro-style og i virkelig
god kvalitet. Forhør dig, det er nemmeligt lang tid siden jeg så den.

anrs
Triumph Sprint RS