er Fair forsikring fair?
Fra : Hans

Dato : 25-05-02 11:34

For ca. et halvt år siden flyttede jeg min MC forsikring over til Fair
forsikring, idet jeg der fik et billigere og bedre tilbud end hos mit
daværende forsikringsselskab.
Siden har jeg snakket med flere, der har haft dårlige oplevelser med
Fair (noget med en lang og sej kamp for at få selskabet til at betale,
hvad de skulle ved skade).
Er der noget om snakken eller er Fair fair nok?

Hans
---
der heldigvis aldrig har haft brug forsikringen.

Fra : Claus Rittig

Dato : 26-05-02 12:29

"Hans (slet SANFW)" <hansr@SANFWmail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> hvad de skulle ved skade).
> Er der noget om snakken eller er Fair fair nok?

Jeg har også hørt rygter om at de skulle være svære at få til at dække
skader - men jeg tror det bare er rygter. Jeg har ikke kunne få nogen til at
fortælle om et konkret tilfælde.

Min GS500 fik en rigtig træls skade på en rigtig træls måde (Jeg stillede
den på sidestøttebenet og gik 3 skridt fra den, og så væltede den ned i
kanten på en olietønde). Møgirriterende lille hændelse og temmelig ødelagt
kåbe.
Jeg fragtede den ind til forhandleren, og dagen efter var den takseret af
Fair's taksator. Den er nu ved at få ny kåbe, og den eer nok færdig i næste
uge - det er ikke lige den rette årstid for hastereparationer hos
motorcykelværkstedet.

Ingen problemer med at få dækket skaden, og jeg har kun været i Fair i nogle
uger. (Flyttede forsikringen fra TopDk fordi de var for dyre).

Rittig

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 28-05-02 10:22

Jeg mener der var snak om at man skal svare nej til spørgsmålet, om man
kører i klub (hvis man altså gør det).

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail

Fra : Claus Rittig

Dato : 28-05-02 16:14

"Henrik Nielsen - RaptorMC.dk" <xng@post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg mener der var snak om at man skal svare nej til spørgsmålet, om man
> kører i klub (hvis man altså gør det).

Jeg tegnede forsikring hos dem for nylig, og jeg blev stillet en hulens
masse spørgsmål, men ikke om jeg var med i en klub.

Rittig