Tilbud fra Jette - kattegruppen
Fra : Denise

Dato : 24-05-02 19:32

Hej Gruppe.

I forlængelse af det jeg tidligere skrev, med profiler af folkene her i
gruppen og deres maskiner
så er her et tilbud fra Jette, som har skrevet følgende:

Hvis I i dk.fritid.motorcykel ønsker en profil som på dk-fritid-dyr-kat.dk,
vil jeg da gerne omskrive koden så I kan bruge den.... det kræver bare at
serveren har PHP og MySql installeret.... og at jeg må placere et "Made by
WebTip.dk" diskret ét eller andet sted

Mvh. Jette

Det er da et tilbud, er I interesseret så skriv, og hvis der er et rimeligt
antal, så lokker jeg Jette
herover, og så skal der nok lige være et par kritikere, til at guide Jette
ud i MC verdenen.
Den vi har ses på www.dk-fritid-dyr-kat.dk og er nem at arbejde i, når man
skriver sin profil og
oploader billeder.
But, up to you...

Hilsen Denise, Brøndby
XJ600S, 2002, og så RØD

Fra : John Kramme

Dato : 24-05-02 19:41

"Denise" <daugbjerg@*NOSPAM*c.dk> wrote in message
> [...]

> Den vi har ses på www.dk-fritid-dyr-kat.dk og er nem at arbejde i, når
>man skriver sin profil og oploader billeder. But, up to you...

Jeg har lært at kvinder og katte er nogle listige væsener, gad vide hvad de
mon vil have i gengæld for hjælpen ....gnæk ....gnæk

V.H John - Priller ( som stadig venter på stumper til RS'eren = 3'de uge )

Fra : Denise

Dato : 24-05-02 20:25

Hej
Hihi, kvik person, du har lært korrekt, men denne gang er nok undtagelsen.
Jette synes det er sjovt at arbejde med, og jeg er bare nysgerrig efter at
se, hvad i alverden det er for en samling pusseløjerlige personer, der
skriver her.
Hilsen Denise, Brøndby
XJ600S, 2002, og så RØD

Fra : John Kramme

Dato : 24-05-02 20:31

> [...]
> Jette synes det er sjovt at arbejde med, og jeg er bare nysgerrig efter at
> se, hvad i alverden det er for en samling pusseløjerlige personer, der

Oki
tihih ....Pusseløjerlig person kunne ud over andre, godt passe på mig

V.H John alias katten Bent
( er dog ikke kattefan, det forbyder min alergi desværre )

Fra : Ukendt

Dato : 26-05-02 01:18

On Fri, 24 May 2002 21:24:35 +0200, "Denise" <daugbjerg@*NOSPAM*c.dk>
wrote:

Hej Denise.

> [...]
>Jette synes det er sjovt at arbejde med, og jeg er bare nysgerrig efter at
>se, hvad i alverden det er for en samling pusseløjerlige personer, der

Jeg synes absolut ikke at jeg savner at få sat ansigter på de der
deltaget i denne gruppe.
35 år som radioamatør har lært mig at de fleste af dem jeg har talt
med vil jeg aldrig komme til at sætte et virkeligt ansigt på.
Jeg synes faktisk at det er sjovt at prøve at forestille sig personen
i "den anden ende", uden behov for at få det preciseret.
Jeg har truffet en del af gruppens faste skribenter, og mine
forestillinger har som regel passet fint til personen.
Faktisk er det en del af fornøjelsen ved at deltage her at møde
"mennesket bag skriften" i levende live.
Hvis man endelig vil have rynkerne med mener jeg det burde være DMCN
der lægger serverplads til.
Der findes de fleste af os i forvejen med MC, mailadresse osv., så det
burde være til at overse at udvidde basen med et billede.
Hvis du vil have mit grimme fjæs med kan du finde det her:
http://www.gruby.dk/mitmcliv.htm

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo
Ducati Paso 750
oz9zi@(no.spam)gruby.dk
www.gruby.dk

Fra : Jette

Dato : 26-05-02 08:23

<Steen Gruby> wrote in message
> Jeg synes absolut ikke at jeg savner at få sat ansigter på de der
> deltaget i denne gruppe.

Det at man kan indsætte et billede af sig selv er kun den ene halvdel af
profilen. Der er nemlig også mulighed for at "sætte ansigt" på sin MC og
angive forskellige oplysninger om den... måske nok det der er mest
væsentligt for Jer. Og man kan sagtens undlade at skrive om sig selv, og kun
oprette sin MC, hvis det er det man vil.

Mvh. Jette

Fra : Denise

Dato : 26-05-02 08:36

Hej Steen
Jeg synes nu bedre om at få sat ansigt på den man skriver med, at møde dem
"live" er selvfølgeligt bedre.
Har set dit "grimme" fjæs, hihi, men alt er jo relativt.
Har også læst din historie, noget af den passede med min. Det med hver
sommer at dreje hovedet af led, efter MC'er. Det havde jeg gjort min. de
sidste 10 år, og manden blev mere og mere stram i ansigtet som sommeren
skred frem, MC siger ham absolut intet. Jeg ved ikke om han troede jeg
kiggede efter det der sad på, men det gjorde jeg ikke, så sagde han "nu
gidder jeg altså ikke høre om MC'er mere, så køb dog f.. h...... den MC", og
en dag han var på fisketur kørte jeg ud til Aagesen og bestilte. Og nu øver
jeg med når solen skinner
Hilsen Denise, Brøndby
XJ600S, 2002, Rød.

Fra : .: [d33p blu3] :.

Dato : 24-05-02 20:09

> Hej Gruppe.

Hej Niser

> [...]
> serveren har PHP og MySql installeret.... og at jeg må placere et "Made by

For mig intet problem, og jeg skal gerne gratis hoste siden. Dog har jeg
server
hos Freepaq - men det giver mig jo også mulighed for at hoste siden gratis

Freepaq er forresten begyndt at køre bedre, skulle jeg sige, og jeg fandt
ud af at sætte MySQL op

En adresse kunne blive www.puttitat.dk/dfm (dk.fritid.motorcykel, fork. for)
?

Hvad siger i andre?

//Troels

Fra : Jette

Dato : 24-05-02 22:17

".: [d33p blu3] :." skrev:
> [...]
>
> Freepaq er forresten begyndt at køre bedre, skulle jeg sige, og jeg fandt

Hej i motorcykel-NG'en ... Det er mig der hedder Jette og nu kommer jeg og
blander mig ... Det er Denise's skyld - hun har inviteret mig, hi!

Jeg synes bare lige jeg ville kigge ind og fortælle lidt om hvilke fordele
vi har haft af profilerne på dk.fritid.dyr.kat's hjemmeside.

I kattegruppen har vi haft stor glæde af vores hjemmeside .. i starten skete
der ikke rigtig noget, men jeg skal love for der kom gang i sagerne da vi
fik vores profil-side. Det har været muligt at indtaste sin profil siden
februar - og som I kan se har vi nu 70 profiler.

Det har givet os mange fordele... det er især en stor fordel, at man vha.
profilerne har mulighed for at hitte rede i hvem der er hvem, hvor I landet
vi hver især bor, og hvilken slags katte vi har. Alle der har mulighed for
det, lægger billeder at deres katte i profilen og fortæller lidt om dem...Vi
opfordrer også folk til at lægge et billede af sig selv, og det er der
heldigvis mange der gør ... det er jo altid rart at kunne sætte ansigt på
dem man skriver med, og så har man jo også mulighed for at genkende folk på
katteudstillinger.

Jeg har også lavet en søgefunktion der gør det let at finde andre NG-brugere
med samme slags kat som én selv, eller finde ud af hvem der bor i nærheden
..... vi angiver naturligvis ikke hele adressen i vores profil, kun postnr.
og landsdel. Det er naturligvis frivilligt om man vil angive disse
oplysninger, men det er forsvindende få der har valgt ikke at gøre det.

Profilerne er offentligt tilgængelige ... det er således kun nødvendigt at
logge på, når man vil oprette/redigere sin profil.

Håber det var lidt info I kunne bruge....

Mvh. Jette

--
Ny bruger af dk.fritid.dyr.kat? Opret din profil og se andres på
gruppens hjemmeside http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk

Fra : Kenneth Sørensen

Dato : 24-05-02 23:42

"Jette" <jni@omnix.dk> wrote in message

> [...]

> Mvh. Jette
>
> --
> Ny bruger af dk.fritid.dyr.kat? Opret din profil og se andres på

OK!! Nu er sq snakket nok om de åndsv. katte, nu bliver jeg jo nødt til at
smide Bob på dit site, men jeg må nok lige spørge ham først

Kenneth R1
...og Bob(13år)

Fra : Denise

Dato : 25-05-02 09:42

Hej Kenneth
<klip>

> OK!! Nu er sq snakket nok om de åndsv. katte, nu bliver jeg jo nødt til at
> smide Bob på dit site, men jeg må nok lige spørge ham først
>
> Kenneth R1
> ..og Bob(13år)

Bob er da bare dejlig, godt du kom ud af skabet, og som du kan se er der
ikke vildt mange fyre hos os.
Det er da altid dejligt at se billeder af flotte fyre .. øh, katte. Det kan
jo være Allan også kommer med en dag, han har jo en MC (som i vores gruppe
står for Mainecoone - utrolig dejlige kæmper og sikkert min næste
katterace).
Var det ikke nemt at oprette profil og uploade billeder ?
Hilsen Denise, Brøndby
XJ600S, 2002, og så RØD

Fra : Kenneth Sørensen

Dato : 25-05-02 11:09

> [...]
> katterace).
> Var det ikke nemt at oprette profil og uploade billeder ?

Jah, det er et lækkert stykke handyr.

...og Bob er da også flot

Jo, det var faktisk nemt og intuitivt at uploade billeder og tekst, kan
varmt anbefale MC-gruppen at satse på et lignende system. Selve
implementeringen bliver næppe sværere, end at lave en 'Search/Replace' på
'kat' og lave den til 'MC' , næsten

Sitet er er, som andre har sagt, mere brugervenligt, og noget bedre
gennemtænkt end de andre eksisterende alternativer (..selvom DMCN nu også
styrer meget godt, men der mangler jo de der billeder .

Kenneth
R1

Fra : Denise

Dato : 25-05-02 13:29

Hej Kenneth
Nogle hos os mangler også at uploade billeder, men dem punker vi så af og
til. Nogle kan jo være generte, og andre kan jo være efterlyst, så er det jo
ikke så smart
Men glemte lige at sige (også til gruppen), vi har jo også
http://community.webshots.com/user/dkfritiddyrkat
hvor vi kan lægge billeder op, hvis vi har et eller andet vi vil vise (vi
blev trætte af dk.binaer). Vi skriver så link til gruppen, så kan man gå op
og se, hvis der er interesse. For i profilen har man jo bare 1 billede af
sig selv og et billede af dyret. Initiativ og opstart var den creative
Lisbeth.
Hilsen Denise, Brøndby
XJ600S, 2002, og så RØD
Der simpelthen aldrig får den underkåbe jeg har bestilt, Yamaha er bare så
sløve, øv.
Og som lige har trillet en tur ud til Aagesen og hentet Rukka bukser med
korte ben til
.... hold fast ... 2500 kr. - fattiggården kalder.

Fra : Jørgen Winther

Dato : 25-05-02 15:25

> Og som lige har trillet en tur ud til Aagesen og hentet Rukka bukser med
> korte ben til
> ... hold fast ... 2500 kr. - fattiggården kalder.

Korte ben...? Det er vel ikke shorts?

--
Jørgen
Trophy 1200

Fra : Denise

Dato : 25-05-02 16:05

Hej Jørgen
Hihi, nej , så kort benm

Fra : Denise

Dato : 25-05-02 16:10

Hej Jørgen
Hihi, nej, så kort benlængde da, man er desværre en lille lort.
Tænk, den anden dag var der en fræk fyr på mit arbejde, (kender ham ikke,
der er så mange
mekanikere og slige ting), der spurgte om han skulle løfte mig op på
maskinen, hva' gir du
Og jeg var så langsom, at jeg ikke engang sagde ja
Hilsen Denise, Brøndby
XJ600S, 2002, RØD.

Fra : Jørgen Winther

Dato : 25-05-02 16:31

> [...]
> der er så mange
> mekanikere og slige ting), der spurgte om han skulle løfte mig op på

Måske kunne korte bukser få dig til at se mere langbenet ud, så du undgår
den slags...

> Og jeg var så langsom, at jeg ikke engang sagde ja

Den første indskydelse plejer at være den ærligste (men ikke nødvendigvis
den sjoveste). Du har blot handlet i harmoni med dit sande jeg

--
Jørgen

Fra : Denise

Dato : 25-05-02 10:05

rettelse, det var jo Claus der havde MC,

Hilsen Denise, Brøndby
XJ600S, 2002, og så RØD

Fra : Denise

Dato : 24-05-02 22:46

Hej Jette
Velkommen til. Jeg tror nu ikke man behøver være inviteret for at komme her.
Jeg tror helt sikkert der er mangel på kvindeligt input, og de er såmænd så
flinke alle sammen.
NB! For ikke at forskrække nogen, (der skal nok være nogle der ikke
interesserer sig for katte), må vi hellere oversætte katte til Motorcykler
fremover. Så bare erstat katte med motorcykler i Jette's indlæg.
Hilsen Denise, Brøndby
XJ600S, 2002, og så rød.

Fra : Claus Rittig

Dato : 25-05-02 08:21

"Denise" <daugbjerg@*NOSPAM*c.dk> skrev i en meddelelse

> NB! For ikke at forskrække nogen, (der skal nok være nogle der ikke
> interesserer sig for katte)

Der skal nu nok også være nogen der gør.
Det er et par år siden jeg ved et tilfælde fandt ud af at Kim Kattegrus fra
Off-road klubben hedder sådan fordi han har en Mainecoon (ligesom min). Men
Søren Hundelort har ikke hund, så jeg ved ikke rigtig hvorfor...

Rittig

Fra : Richard Pade

Dato : 26-05-02 18:54

Jette wrote:

> Ny bruger af dk.fritid.dyr.kat? Opret din profil og se andres på
> gruppens hjemmeside http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk

Errh, er den færdig - kan ikke se andet en seks bokse med Forside - NG i min NC
4.79-browser - intet indhold? Er siden nede, eller er den kun beregnet til MSIE?

Richard

Fra : Freddy Lang

Dato : 24-05-02 20:14

> [...]
> antal, så lokker jeg Jette
> herover, og så skal der nok lige være et par kritikere, til at guide Jette

Count me in.

Mvh
Freddy
SV 650 S

Fra : mc

Dato : 24-05-02 23:19

Hej Denise,

Det er et ret fedt initiv, du har taget her. Jeg er med !!
Kan også læse at der alerede er en der har tilbudt at hoste sitet, så så er
det vel bare at komme igang.. ??

Mvh
Mc ( Steen )
CB1100F ( 84 ) Street Fighter Style

Fra : Ukendt

Dato : 25-05-02 00:30

> Det er et ret fedt initiv, du har taget her. Jeg er med !!
> Kan også læse at der alerede er en der har tilbudt at hoste sitet, så så
er
> det vel bare at komme igang.. ??

God ide. Kunne man ikke kombinere det ind på www.dmcn.dk som jo er "vores"
side - i forvejen?

Mvh
Allan

Fra : Jes Vestervang

Dato : 25-05-02 18:42

"Allan Rasmussen" <luise (a) mail.tele.dk> wrote:

> er
>
> God ide. Kunne man ikke kombinere det ind på www.dmcn.dk som jo er "vores"
> side - i forvejen?

Det lyder meget fornuftigt
--
mvh Jes Vestervang
ICQ#21146256 - DMCN#506 - http://the.subnet.dk

Fra : Ivan Nielsen

Dato : 25-05-02 12:14

> [...]
> antal, så lokker jeg Jette
> herover, og så skal der nok lige være et par kritikere, til at guide Jette

Et rigtigt godt initiv, som fortjener vor opbakning.

Jeg glæder mig til at lægge billeder af mig og "dyret" op på vores nye
hjemmeside

--
Ivan Bartholin Nielsen
Nygårdsvej 8, 4700 Næstved

Fra : Jesper Pedersen

Dato : 25-05-02 15:22

> [...]
> serveren har PHP og MySql installeret.... og at jeg må placere et "Made by

Jeg har www.duval.dk jeg bruger kun mail delen, så det må i gerne MISbruge

det er hostet ved freepaq.dk

Mvh Jesper
CB750F 83´

Fra : Jette

Dato : 25-05-02 21:57

"Denise" skrev i dk.fritid.dyr.kat:
> Som du kan se i tråden derovre, ser det ud som mange er interesseret, så
du
> kan vel bare gå i gang når du har tid/lyst. Der er 2 der tilbyder noget
> host, Troels og Jesper, skriver du til dem?

Jeg kan jo se at Jesper har god plads, idet han slet ikke selv benytter sit
domæne til andet en mail... så det er vel mest oplagt at bruge den. Men
hvorfor ikke bruge den hjemmeside I har i forvejen? Der er nok noget jeg
ikke er klar over, men når I nu allerede har en hjemmeside til denne NG, vil
I så ikke bruge den?

> Og der er andre spørgsmål, Allan, om man kan kombinere med dmcn, men man
kan
> vel bare linke til din side derfra?.

Jo, hvis det ikke kan lade sig gøre at lægge den på dmcn, kan man
naturligvis bare linke derfra. Det eneste der ville afsløre at siden ligger
et andet sted, er den reklamebar som FreePaq indsætter på alle siderne....
er det ikke lidt synd?

> Du kan jo også lave et oplæg, og
> derefter spørge hvad de vil have under profiler, f.eks. foruden det vi
har,
> vil de måske have noget andet eller mere, måske som hvilken type MC de
har,
> om de er medlem af en klub osv. Jeg må jo så hellere bakke ud her, for det
> er jo dig, der er specialisten - men prisværdigt du vil hjælpe.

Ja, jeg skal naturligvis vide hvilke felter I vil have med i profilerne. Den
personlige profil skal jo nok være det samme, men jeg skal vide hvilke
oplysninger I vil have mulighed for at angive om Jeres MC'er.... Hvad er
interessant at vide om andres motorcykler?

Jeg vil også gerne have en kontaktperson herfra som jeg kan maile til,
medmindre I ikke har noget imod at jeg "spammer" gruppen her med mere eller
mindre tåbelige spørgsmål

Mvh. Jette

Fra : Jørgen Winther

Dato : 25-05-02 22:40

> [...]
ligger
> et andet sted, er den reklamebar som FreePaq indsætter på alle siderne....

Nu er der jo mange, der gerne vil hjælpe, og af respekt for dem, og i almen
ydmyghed, skal jeg ikke trænge mig på - men jeg råder over diverse domæner,
hvoraf nogle har tilhørende serverplads. Så jeg vil gerne stille plads og
båndbredde til rådighed, om nødvendigt. F.eks. på www.mcinfo.dk (jeg
etablerer gerne serverplads til dette domæne), som jeg aldrig har fået sat i
sving til det oprindelige formål. Jeg er ikke fyr og flamme efter at stille
en Linux-server op (dvs. sådan nogle har jeg, men jeg vil ikke garantere, at
de altid er i luften). Så derfor skulle nogle andre gerne kunne levere PHP
og MySQL.

Desværre kan jeg heller ikke garantere nogen arbejdsindsats fra min side, da
jeg generelt har travlt med en milliard andre ting. Det ville være risky
business at give tid væk...

> Jeg vil også gerne have en kontaktperson herfra som jeg kan maile til,
> medmindre I ikke har noget imod at jeg "spammer" gruppen her med mere
eller
> mindre tåbelige spørgsmål

I DFM findes ingen dumme spørgsmål Mon ikke det er den mest venlige og
tolerante gruppe i Danmark? Måske på nær kattegruppen...

--
Jørgen

Fra : Jette

Dato : 26-05-02 00:04

"Jørgen Winther" skrev:
> [...]
at
> de altid er i luften). Så derfor skulle nogle andre gerne kunne levere PHP

Det er ellers ikke noget problem at installere PHP og MySql på en NT server.
Jeg har lavet en hjemmeside til én af mine venner som ikke kender noget som
helst til Unix, og han fik det op at køre uden problemer, vha. den
vejledning jeg i min PHP/MySql-"bibel".

> [...]
da
> jeg generelt har travlt med en milliard andre ting. Det ville være risky

Ja, det forstår jeg godt... og du behøver ikke være bange for det bliver en
tidsrøver ... jeg klarer det hele selv - bortset fra installationen -
hvis bare jeg får den nødvendige adgang til serveren.

> I DFM findes ingen dumme spørgsmål Mon ikke det er den mest venlige
og
> tolerante gruppe i Danmark? Måske på nær kattegruppen...

haha! - Ja, bortset fra mit besøg her i gruppen er kattegruppen den eneste
jeg har brugt udover edb-grupperne ... og jeg var målløs over den rolige og
behagelige tone der er i kattegruppen ... Men den hersker jo også i bedste
velgående her

I mangler jo tilsyneladende ikke værter - men er der nogen der har en
mening? Hvis ikke profilerne kan ligge på dmcn.dk, synes jeg at mcinfo.dk
umiddelbart er det bedste valg - hvis altså Jørgen vil installere PHP og
MySql ... hvad siger I? (underforstået - få nu fingeren ud af tændrøret og
tag en beslutning *G*)

Mvh. Jette

Fra : Denise

Dato : 26-05-02 08:52

Hej Jette
> [...]
> MySql ... hvad siger I? (underforstået - få nu fingeren ud af tændrøret og

Hov, hov, husk det er en mandegruppe det her, så vi tager lige EEN ting ad
gangen )
Hilsen Denise
u788jiu (det var Blonde,hihi)

Fra : Jette

Dato : 26-05-02 09:46

"Denise" skrev:
> Hov, hov, husk det er en mandegruppe det her, så vi tager lige EEN ting ad
> gangen )

Ups! Ja ... undskyld, glemte det lige et øjeblik *G*

Mvh. Jette

Fra : Futte

Dato : 26-05-02 11:54

> Ups! Ja ... undskyld, glemte det lige et øjeblik *G*
>
> Mvh. Jette

nu er det så'en at det her er en drengegruppe og drenge kan godt ha' mere
end een ting i hovedet ad gangen, men drenge er gode til at koncentrere sig
om den foreliggende opgave og kan godt være tilbøjelige til at glemme tid og
sted når det er moto'ren det handler om, er der noget galt i det, var?
Det er ellers meget nemt at se forskel på mænd og drenge. Drengene er dem
der griner fra øre til øre når de er i nærheden af moto'ren. Mændene er dem
der slet ikke bevæger en muskel i ansigtet, men ønsker de turde selv.
Hvis mødre vidste hvilken indvirkning en motorcykel har på hankønnet, ville
enhver dreng få en motorcykel i dåbsgave . Stik den, var

Jørgen, (kald mig da bare drengerøv), Brøndby
CB550F, den fine sorte årgang ca. 1976
der mangler højre sidedæksel , i sort, tak
Hvad laver jeg her ;-/ , solen skinner og honda'en kalder !

---

Fra : Jørgen Winther

Dato : 27-05-02 09:14

> [...]
> MySql ... hvad siger I? (underforstået - få nu fingeren ud af tændrøret og

Nu har jeg tænkt situationen igennem og læst kommentarerne i vores gruppe,
og jeg føler ikke, at der er den store interesse eller det store behov for
en sådan løsning i gruppen - og skal den være der, bør den placeres på DMCN
og styres af en entusiastisk DFM-bruger. Den bør i givet fald baseres på en
god teknologi, der gør det spændende og behageligt at bruge den, og her er
din kode bestemt min favoritkandidat.

Den eksisterende løsning på DMCN, der giver mulighed for nogle få
oplysninger om person og mc bliver efter min vurdering ikke brugt særligt
meget. Ofte spørger folk i gruppen om det, der egentligt kunne læses på
DMCN, og det er for mig personligt aldrig lykkedes at blive optaget på
listen. Måske har andre oplevet det samme - hvis de har, vidner det om, at
det kan være svært at skaffe engagerede frivillige til at styre en sådan
funktion, og hvis ikke, at der næppe er den store interesse for at komme på
listen.

I lyset af ovenstående vil jeg derfor foreslå, at man især ser på
muligheder, der ikke inkluderer brugen af mit domæne/mine servere, da disse
i nogen grad ville kræve et engagement fra min side - og engagement har jeg
masser af, men ikke på dette område. Mit tilbud var baseret på en umiddelbar
begejstring for et et godt og velment forslag fra nogle umiddelbart
sympatiske mennesker, og i sådanne situationer er jeg generelt altid parat
til at springe til og yde mit. Men kun hvis det kan forventes at kunne glæde
nogen, hvad jeg altså ikke tror i dette tilfælde.

--
Jørgen

Fra : Jens U

Dato : 26-05-02 13:59

Jette skrev...
> [...]
>
> Jeg vil også gerne have en kontaktperson herfra som jeg kan maile til,
> medmindre I ikke har noget imod at jeg "spammer" gruppen her med mere

Klippet fra "om DMCN" på http://www.dmcn.dk

<citat>
DMCN er fuldstændigt brugerkontrolleret og non-profit. Af praktiske årsager
er det nødvendigt med en vis form for redaktion. Redaktionens struktur er
træformet. Øverst i hierarkiet sidder "webmaster", hvis opgave er at
vedligeholde hovedmenuen. Herunder sidder en række folk, med hver deres
emne. Det er den enkelte redaktørs opgave at vedligeholde sin del af DMCN.
De enkelte emner kan være delt op i underafdelinger, som ikke nødvendigvis
varetages af hovedemnets redaktør.

Diskussion omkring DMCN foregår på dk.fritid.motorcykel. Det være sig
kritik, omstrukturering eller nye emner. Hvis du ønsker at deltage aktivt i
arbejdet omkring DMCN, skal du også henvende dig her. Da redaktørerne ikke
kan forventes at følge 100 % med på dk.fritid.motorcykel, er det en god idé,
at sende dem en mail, før en sådan diskussion tages op.
<citat slut>

DMCN kan kontaktes sådan.
Lars Hyldal (Hylle)
hyldal@image.dk
Webmaster, Kalender, Klubber, DMCN-listen, Links og Efterlysninger

--
Hilsen Jens, HONDA Revere
E-mail: reveredk@e-box.dkX >>>>(do not auto-reply)<<<< Fjern/Remove X