MC race i den nye Matrix film !! ;o))
Fra : Morten Juel

Dato : 23-05-02 21:34

hejsa NG

Jeg faldt lige over en trailer til den nye Matrix film og snuppede dette
billede:

http://starchild.dk/matrix-mc.jpg

Så der er lagt op til lidt Ducati race MUMS ! )

Morten
2 x Golf II GTI --- http://golf2.dk
GPZ 750

Fjern OSTEPOP fra min email hvis du vil skrive til mig

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 23-05-02 23:47

"Morten Juel" <mp@mail1.stofanet.OSTEPOPdk> wrote in message
> [...]
> billede:
>
> http://starchild.dk/matrix-mc.jpg
>
> Så der er lagt op til lidt Ducati race MUMS ! )

Jaaaaaahh.. Vi har også gået og sukket efter 2'eren og 3'eren. Men det lader
til at der går lidt længere før de kommer ud end først beregnet. Blandt
andet fordi Aaliyaa omkom ...

Men føj hvor jeg glæder mig.

Tony
XJ600S

Fra : Steffler

Dato : 24-05-02 09:39

"Tony Lorentzen" <tonySPAMMERGOAWAY@lorentzen.com> wrote in message
> [...]
lader
> til at der går lidt længere før de kommer ud end først beregnet. Blandt

2003 siger det i slutningen af teaseren.. Men 2003 er jo et
langt begreb

/S

Fra : Freddy Lang

Dato : 24-05-02 11:27

"Steffler" <steffen.hansen@MYFINGERdba.dk> wrote in message
> "Tony Lorentzen" <tonySPAMMERGOAWAY@lorentzen.com> wrote in message

> lader
>
> 2003 siger det i slutningen af teaseren.. Men 2003 er jo et
> langt begreb

23. maj, 2003 for "The Matrix: Reloaded". Og den skulle være god nok. "The
Matrix: Revolutions" er sat til 1. december, 2003, men det er dog ikke
bekræftet endnu.

Mvh
Freddy
SV 650 S