> > Hvordan har tændrørne det, og har alle tændspoler det godt ???
> tændrørene skifter jeg lige engang !
Tjek lige gnist osv... for dem alle, om de ser ok ud, og virker :)
> ???
> nej intet af det er chekket.. det kunne jo self være en årsag, men burde
den
> ikke kunne gå i tomgang med choker anyway ?
Jeg køre nu aldrig i tomgang med choker, den er kun til at starte med :)
men vær sin smag, og stilning :)
Men men... jeg kan sige at på GT'en, var der 2 tomgangsdyser der var
stoppet til, samt 1 hoveddyse som var helt brun i stedet...
Tomgang sku i teori'en styre af tomgangsdysen, og på nogen kabu'er er
der så en tomgags skrue også... på GT'en f.eks. er der den fingerskrue som
du selv nævner, samt en lille tomgangs skrue... på de gamle MZ'er var der
ingen skruer som påvirker tomgang, og på nyere modeller kom der så 2 der ku
skrues på, om de virkede ??? æh, jo det kan godt være, men det mærkes ikke
:) så det er jo forskelligt, men Tomgangsdysen er mit forslag, især hvis den
er gammel osv...
>
> > Hvordan stiller du tomgang ??? altså... hva drejer du på, og hvordan
> > sørger du for at ha syncron tomgang også ???
> stiller det med en stor fingerskrue, som bare påvirker gasstangen.. så det
> er synkroniseret også !
hmmm... ok,...
VH
Lars Molnit
>
> --
> Mvh
> Morten
> 2 x Golf II GTI ---
http://golf2.dk
> GPZ 750
>
> Fjern OSTEPOP fra min email hvis du vil skrive til mig
>
>