Ang. Jawa/CZ
Fra : Rasmus Sørensen

Dato : 22-05-02 17:19

Godaften i gruppen... Der er vel en der ved hvor man køber nye/brugte
stumper i Danmark til Jawa/Cz. Det drejer sig om 1 stk. Bremsekaliber til
Jawa bluestyle fra 1994 og noget CZ fra 1954...
På forhånd tak
Vh. Rasmus Sørensen (der også kører Suzuki GS '99)

Fra : Jens Jessen

Dato : 22-05-02 18:25

Gamle Jawa stumper finder du i bladet Klassisk Bil og MC. Fås bl.a. i alle
DSB kiosker

Journalist Jens Jessen (DJf)
Skanderborgvej 140, 8660 Skanderborg
Tlf. + 45 8657 7201 Fax. + 45 8657 7204
Mobil 2073 7471
E-mail: jens.jessen@get2net.dk

Fra : Lars Bock

Dato : 23-05-02 18:42

Der finde også en på "Gammelkongevej" som også har stumper til engelske
cykler.

"jeg er lidt i tvivl" men der er sikkert en der ude som kender adressen !

Fra : molnit

Dato : 23-05-02 17:39

"Lars Bock" <aaroevej@tiscali.dk> wrote in message
> Der finde også en på "Gammelkongevej" som også har stumper til engelske
> cykler.

Trode begge mærker var tjekiske eller lignende :) så jeg går ud fra du
mener de har både til Engelske og Tjekiske :)

Er du medlem af Jawa/CZ klubben, eller forhørt dig hos dem ??? mener de
har en rimelig stor orginasering af brugt dele handel :) og fælles ture til
Jawa og CZ Meka fabrikkerne :)

VH
Lars Molnit
Som snart vil ha en tur med sin MZ og bedetæppe til Østduskland, og
vende røven mod den store MZ farbrik :) eller resterne :)

Fra : Futte

Dato : 23-05-02 19:32

"> Der finde også en på "Gammelkongevej" som også har stumper til engelske
> cykler.
>
> "jeg er lidt i tvivl" men der er sikkert en der ude som kender adressen !

BSA Huset
Gl. Kongevej 131
1870 Frederiksberg C
Tlf. 3321 1870

Jeg var i butikken for 2 måneder siden og det så nu ud som om butikken var
ved at lukke. Det kan jo også være at det skal se sådan ud.
Udstillingsvinduet var næsten tomt.

Hilsen
Jørgen, Brøndby
CB550F, den lettere anløbne årgang 1976, der mangler et sidedæksel i højre
side, sort , tak!

---