ART-slip on
Fra : David & Mette

Dato : 22-05-02 12:12

Jeg overvejer, at købe en ART slip-on, er der nogle der har erfaringer med
den? Her tænker jeg særligt på lyd samt effekt.

Hilsen David
CBR 600 F1

Fra : Luffe

Dato : 23-05-02 07:25

Hej David

Jeg har selv haft en ART slip-on på en ZX6R. Inden købet skrev jeg selv til
NG, om der var nogen der kendte den, de der gjorde sagde god for den, så jeg
bestilte en alu-ART-slip-on hjem. Og jeg blev ikke skuffet og det bliver du
garanteret heller ikke, den lyder rigtig rigtig godt. Bestiller du direkte
hos ART koster den ca. 1800 incl. alt. Det var hvad jeg gav for 2 år siden,
for en Alu.

Held og lykke.

Mvh Søren