Stjålen Motorcykel
Fra : Pia Brandt Jørgensen

Dato : 22-05-02 12:08

Jeg har fået stjålet min motorcykel natten mellem d. 17/5-05 og 18/5-02.
Jeg bor omkring Struer og Lemvig!!!

Mærke: Suzuki GS 500E
Registreringsnr.: EJ 18988
Farve: Grøn/Mintgrøn
Fælge: Hvide

Hvis der er nogle, der skulle se den, ville det være fedt, hvis de ville
give mig besked, da jeg SAVNER min motorcykel!!!!!

Jeg håber, at I kan hjælpe mig!!!!!!!

MVH Pia

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 22-05-02 12:11

Det er sgu' da ufatteligt at folk ikke kan holde fingerne for sig selv.
Håber du finder den.

Jeg skal nok holde et øje åbent.

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail

Fra : Pia Brandt Jørgensen

Dato : 22-05-02 19:47

"Pia Brandt Jørgensen" <pia_joergensen@nns.dk> wrote in message

> Jeg har fået stjålet min motorcykel natten mellem d. 17/5-05 og 18/5-02.
> Jeg bor omkring Struer og Lemvig!!! Rettere sagt, blev den stjålet på
Nørre Nissum Seminarium!!!!!

> Mærke: Suzuki GS 500E
> Registreringsnr.: EJ 18988
> Farve: Grøn/Mintgrøn
> Fælge: Hvide

Der udloves en DUSØR på 10.000 kr. til den, der kan hjælpe med
oplysninger, til at jeg finder den, da der ingen kasko er på den!!!!!

Fra : james

Dato : 22-05-02 21:09

> Der udloves en DUSØR på 10.000 kr. til den, der kan hjælpe med
> oplysninger, til at jeg finder den, da der ingen kasko er på den!!!!!

Det falder nok på et tørt sted for nogle, men finder jeg den, ser den, el
lign....kan du beholde pengene. Jeg ville bare have det fint med at finde den
til dig. Jeg ved hvordan jeg ville have det hvis min forsvandt....og jeg ved
hvordan gerningsmanden vil have det hvis jeg fik fat i ham!

-james

Fra : james

Dato : 22-05-02 21:06

Da jeg bor i samme landsdel, er det mere end normalt aktuelt at jeg holder
øje! Men det gør jeg altså...Thisted og omegn.

-james

Fra : Jon Larsen

Dato : 23-05-02 07:24

> [...]
>
> Hvis der er nogle, der skulle se den, ville det være fedt, hvis de ville
> give mig besked, da jeg SAVNER min motorcykel!!!!!

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Der kigges i Odense også Surt at sådan noget sker !!!

--
Jon Larsen
Gixxer 250

Fra : Carsten

Dato : 23-05-02 07:55

Hej Pia

Først: Beklager dit tab - forhåbentlig kommer den til veje hurtigt.

Dernæst...

Kunne vi, der gerne vil undgå noget lignende, få de nærmere detaljer
omkring hvordan den blev stjålet:

1) var den låst (forsvarligt) ?
2) stod den i garage, på lukket vej eller hvad ?
3) Bar stedet tegn på at den evt. var kørt væk i lastbil ?
4) andet du kan komme i tanke om kan hjælpe os andre

Tak,

Carsten

Fra : karsten nielsen

Dato : 23-05-02 22:36

føj. jeg bor selv i nissum og har 3 mc stående . troede man kunne ha dem i
fred i sådan en lille by.
jeg skal også nok kigge efter den.
og stakkels den person der har haft for lange fingre.
m.v.h karsten
Carsten <carjak@wanadoo.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3cec925c$0$70366$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

Fra : Pia Brandt Jørgensen

Dato : 23-05-02 22:39

> [...]
> 4) andet du kan komme i tanke om kan hjælpe os andre
>
> ad 1) Var den forsvarligt låst???? Den var i hvert fald låst!!!!
Låst omkring hjulet!!!!!!!

Ad 2) Den stod ude på parkeringspladsen foran kollegiet!!!!

Ad 3) Vi er blevet enige om, at det er nogle professionelle, da både
lås og "garage" var væk. Der var intet tegn på, at den havde været
der!!!!! Det har i hvert fald ikke været nogle, der bare har villet
køre en tur for sjov!!!!!

Ad 4)Lås jeres motorcykel fast til noget, der ikke lader sig let flytte!
Pas på med at stille den et sted, hvor en evt. lastbil, varebil eller
lignende kan komme ind!!!!!! Tænk på, hvem I taler med!!!!!

Jeg kan ikke lige komme på mere!!!!!

PAS PÅ!!!!! FOLK HAR LANGE FINGRE!!!!!!!!

MVH Pia