"Michael K. S." <MichaelKS@image.dk> skrev i en meddelelse
news:jsgmeucnhkmnfdhs9h2mdu8dp0jgq0m5th@4ax.com...
> On Wed, 22 May 2002 08:42:30 +0200, "S@nd" <andpe_96@hotmail.com>
> wrote:
....
> Mit er også blevet skævt under RR,men sjovt nok har jeg ingen anelse
> om hvornår det præcist er sket (der er dog indtil flere muligheder)
> ,opdagede det ved et tilfælde,men så fik jeg da en forklaring på
> hvorfor den opførte sig noget mystisk ved indbremsning
....
Samme symptom min egen havde, plus overstyring til den ene side.
....
> Ja -Jeg har også netop læst mig til at der generelt er 2 metoder
> ,nemlig med hydraulisk presse og så at varme benet op,metodevalget
> afhænger øjensynlig af hvordan skaden er sket og hvor meget det drejer
> sig om.
....
Jeg er ikke så hooked på varme idéen, da den ofte kræver et ordentligt slag
for udretning efter opvarmning, og det kan være svært at kontrollere, hvor
stort et slag der skal til.
....
> Og tak for den - Jeg går næsten ud fra at det efterfølgende ikke har
> givet anledning til nogle problemer og lige et lille tillægsspørgsmål,
> har du rettet det op til 100% lige eller med en mindre
> tolerance/udbøjning ?
....
Der har ikke været problemer efterfølgende.
De 2 af benene blev rettet så skævheden var under 2/10mm.
Den sidste havde tilsyneladende en gammel skade, så den faktisk havde
skævhed i 2 retninger, og den kunne jeg ikke få under ~1/2mm.
Meeen, hvorvidt det er 100% ved jeg ikke, men IMO er det fuldt acceptabelt,
da der ikke kan mærkes nogle problemer under monteringen, i broerne og ved
hjulakslen., og heller ikke under kørsel.
Mvh. S@nd
|| Bol d'Or ||
|| SS-Racing ||