OT.... Tjeck lige http://www.opel.dk/
Fra : Gundersen

Dato : 20-05-02 17:10

http://www.opel.dk/

LOL!

Mvh Emil
--
www.Scooterzone.dk
Suzuki GSF 400 Bandit

Fra : Niels S.

Dato : 20-05-02 17:40

Gundersen skrev

> LOL!

ABSOLUT NEJ!!!! ((

Nærmere tåbeligt og kriminelt.

--
Niels S.
VFR800FI
Medlem af VFR klub Danmark (www.vfr.dk) og til daglig hårdt arbejdende på at
holde den slags latterlige mennesker ude fra sine installationer.

Fra : John Kramme

Dato : 20-05-02 17:44

"Gundersen" <Gundersen@tdcadsl.dk> wrote in message
> http://www.opel.dk/
>
> LOL!

Ganske rigtigt er det off topic, hvad er det på omtalte side som er sjovt ?

John

Fra : John Kramme

Dato : 20-05-02 17:51

"Gundersen" <Gundersen@tdcadsl.dk> wrote in message
> http://www.opel.dk/
>
> LOL!

Til dig Emil :
Hvad om det var www.Scooterzone.dk som blev hacket, hvad ville du sige til
det ?
Jeg har sgu svært ved at se det sjove i alt det hackeri, det er underligt at
folk ikke har andet fornuftigt at tage sig til :-/

V.H John

Fra : Gundersen

Dato : 20-05-02 21:30

Hejsa

> Til dig Emil :
> Hvad om det var www.Scooterzone.dk som blev hacket, hvad ville du sige til
> det ?

Tja... Jeg kunne nok ikke gøre andet end at ændre password'et, og
uploade siden igen....

> Jeg har sgu svært ved at se det sjove i alt det hackeri, det er underligt at
> folk ikke har andet fornuftigt at tage sig til :-/

Helt enigt, men nu var det jo sket, og så synes jeg bare at det kunne være at der var andre der havde lyst til at se det....

Mvh emil

--
www.Scooterzone.dk
Suzuki GSF 400 Bandit

Fra : Skyrider #1

Dato : 20-05-02 18:25

On Mon, 20 May 2002 18:09:37 +0200, Gundersen <Gundersen@tdcadsl.dk>
wrote:

>http://www.opel.dk/
>
>LOL!
>
>Mvh Emil
Det Måske dig vi skal ha fat i for ha ødelagt den side ?!?!?!? og så
ha en sag igang ???
synes sku ikke det særlig sjvt at se nogen der så Dumme!!
Mh.
MCP_Poul-M Olsen
CBX750F 88'
Ps.hvad vil du sige vis jeg hacker dig ??????????eller din MC
?????????

Fra : Gundersen

Dato : 20-05-02 21:32

Hejsa

> Det Måske dig vi skal ha fat i for ha ødelagt den side ?!?!?!? og så
> ha en sag igang ???

Slap da lige af..... Jeg har da indet at gøre med det, så du melder da
bar løs... Skriv lige til min e-mail hvis du vil have min adresse, og ip
nr, mm.

> synes sku ikke det særlig sjvt at se nogen der så Dumme!!
Ander det ikke!.....

Mvh Emil
--
www.Scooterzone.dk
Suzuki GSF 400 Bandit

Fra : Kenneth S

Dato : 21-05-02 17:56

"Skyrider #1" <skyrider19@hotmail.com> wrote in message

> [...]
> MCP_Poul-M Olsen
> CBX750F 88'
> Ps.hvad vil du sige vis jeg hacker dig ??????????eller din MC

Så så, Poul-M.

Han så jo blot noget usædvanligt på nettet, og ville delagtiggøre NG'en i
hans opdagelse.

Kenneth (..hvis arbejdsplads site, har et sted mellem 200-600 forsøg på
hackning - HVER DAG)
R1

Fra : Skyrider #1

Dato : 22-05-02 15:06

On Tue, 21 May 2002 18:56:05 +0200, "Kenneth S"
<kso@REMOVE_THISkrak.dk> wrote:

>Så så, Poul-M.
>
>Han så jo blot noget usædvanligt på nettet, og ville delagtiggøre NG'en i
>hans opdagelse.
Ja vis det ikke var for "LoL" så hvade jeg heller flippet sådan ud
over det
men når folk synes det sjovt sådan en ting Har Jeg ikke en meter til
overs !!
>Kenneth (..hvis arbejdsplads site, har et sted mellem 200-600 forsøg på
>hackning - HVER DAG)
>R1
Mvh.
MCP_Poul-M Olsen
CBX750F 88'
Ps.sidder selv med med Ansvar for flere ting med IT !

Fra : .: [d33p blu3] :.

Dato : 20-05-02 18:37

Sjovt nok kan jeg ikke se der er noget galt?

//Troels

Fra : Michael Kristensen

Dato : 20-05-02 18:38

Det er fordi du er for sent på den. Siden var hacket, men er nu bragt
tilbage dens rigtige udseende.

Fra : .: [d33p blu3] :.

Dato : 20-05-02 20:17

Hvad var der lavet om på siden under hackingen?

//Troels

Fra : Gundersen

Dato : 20-05-02 21:29

Hejsa

Det var hele siden der var blevet slettet, og lagt en side ind, i stedet med et stort billede, og så stod der hvem der havde gjort det....

Mvh emil

--
www.Scooterzone.dk
Suzuki GSF 400 Bandit

Fra : Lars Nielsen

Dato : 21-05-02 17:14

> Hejsa
>

> Det var hele siden der var blevet slettet, og lagt en side ind, i stedet
med et stort billede, og så stod der hvem der havde gjort det....

Ooeh... - I min anti-opel-pati, troede jeg lige at det morsomme var deres
lille reklame i hjørnet... " Buy Power " - Lige efter et Opel-logo...
Ikk' måske lige det firma jeg umiddelbart forbinder med Power... *SS

Lars RadioMan