Renovering af totalskadet MC - noget der k~
Fra : Simon Thorgersen

Dato : 19-05-02 20:03

Goddag gruppe!!

Ja da jeg nu lige har afsluttet et scooter renoverings projekt har jeg fået
blod på tanden. Men hvordan er det med motorcykler?? Jeg ved delene er
væsenligt dyrer og at det lov/forsikrings mæssigt nok ser noget anderledes
ud i forhold til scooterer. Jeg havde tænkt på noget 4-takt i 400-600ccm
sportsklassen med kåbe. Måske en RF400 (min yndlings!), CBR 400-600 f2 eller
suzuki gsx-r 400.

Nogen der kender forhandlere der sælger maskiner som er erklæret totalskadet
fra forsikrings selskabet? Og må man købe dem?

Grunden til jeg vil igang med et sådan projekt er fordi jeg har et værksted
og jeg elsker at rode med motor. Ideen var så at den skulle stå klar til når
jeg blev 21 (hvilket er om ca. 3 år) og at jeg så ville kende den ud og ind,
så jeg selv ville kunne udføre reperationer på den hvis der skulle opstå
problemer.

Forresten har jeg arbejdet med scooterer i et par år så jeg kender lidt til
motor, men i forhold til motorcykler er den jo væssenligt mere simple.

Jeg ville bare lige høre om i synes min ide er helt sindsyg - jeg ved godt
det ikke kan betale sig penge mæssigt, men jeg elsker at rode med motor og
jeg skal ha gang i et nyt projekt til værkstedet.

mvh
Simon

Fra : HKL

Dato : 19-05-02 20:21

"Simon Thorgersen" <thorgersen@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> Nogen der kender forhandlere der sælger maskiner som er erklæret
totalskadet
> fra forsikrings selskabet? Og må man købe dem?

Hej

CVP i Horsens har totalskadede MC'er stående.
http://www.cvp-mc.dk/

/Henrik

Fra : Simon Thorgersen

Dato : 19-05-02 20:36

> Hej
>
> CVP i Horsens har totalskadede MC'er stående.
> http://www.cvp-mc.dk/
>
> /Henrik

Sjovt du nævner dem - det var der jeg købte den totalskadet scooter jeg har
sat i stand.
Lige et par før/efter billeder hvis der er nogle der er int. i at se den. Nu
ved jeg godt det ikke er en scooter gruppe så jeg skal nok holde med at
snakke mere om den.

Før:
http://www.cvp-mc.dk/MC/billeder%20-%20totalskader/P1010138.jpg

Efter: