Koncert-tour, Tyskland!?
Fra : TriumfThye

Dato : 19-05-02 10:08

Er du til beskidt rock?

Er der nogle voksne mennesker som har lyst til at cruise til Essen eller
Leipzig i Tyskland sidst på sommeren for at deltage i et Hard Rock
arrangement? Det drejer sig om et Open Air arrangement med seks koncerter
fra klokken 14.30 og frem. Det er "Off Limits Festival 2002" og indtil
videre er der offentliggjort tre navne; nemlig Rammstein, Slipknot og
Clawfinger!!! Hva' ba'!? Dét er sgu da beskidt rock! Det koster cirka 400
danske kroner i entré og foregår den 31. august i Leipzig og 1. september i
Essen (valget er indtil videre åbent) - begge byer ligger små 700 km fra
København! Der skal naturligvis arrangeres en overnatning i nærheden så vi
ikke efterfølgende skal sidde udmattede på cyklerne og køre flere tankfulde
af i natten.

Se: http://www.off-limits-festivals.de/index.html

Så, har det din interesse - altså synes du også det er rigtig skægt at få
nogle musikalske bank - og er du et socialt og oplyst menneske med en god
livsbagage; skriv her ...eller til Triumfthye@hotmail.com. Selv er jeg en
hyggelig mand på 38 år med en cruiser...og et understimuleret behov for
noget guitarrock. (Ja, jeg er jo fra den generation der hørte Bowie, Purple,
Stones, Zappa, Tull, Zeppelin og dén slags - og jeg savner i den grad noget
"modgift" til al den "popsuppe" jeg må lægge øre til)...

Venligst

Thye