Min første quartermile!
Fra : RasmusZX9R

Dato : 18-05-02 23:57

Hej NG!
Idag kørte jeg så første afdeling af DM for Streetbikes i dragrace, i
Vandel.
Resultatet var vist egentligt ok!!
Jeg ligger på en 5 plads med en tid på 10,7 og en udgangshastighed på
215 km/t.
Jeg havde håbet på bedre(gør man ikke altid det??), men vi skal køre
finaler
i morgen(eller er det idag? Vi skal lige have en lille øl mere..(-; )så
der er jo chance for at forbedre det.
Jeg vender lige tilbage senere med sidste nyt.
Mvh
Rasmus ZX9R-C

http://www.kandu.dk/

Fra : Morten Dahl

Dato : 19-05-02 12:37

"RasmusZX9R" <RasmusZX9R.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Vandel.
> Resultatet var vist egentligt ok!!
> Jeg ligger på en 5 plads med en tid på 10,7 og en udgangshastighed på

Tjae, jeg var også i Vendel og lege, dog med PeugeotklubJylland som havde
deres eget arrangement ovre bagerst. Der fik jeg testet Lau´s bandit600
(uden wingracket) og klarede en 12sek rent som bedste tid.og 200 i udgang..
Det faktisk skide skægt, har under et løb et videocam tapet på tanken film
kommer senere..

Men du burde nu nok kunne forbedre det en smule. det fandens er bare
starten, for meget wheelie er ikke af det gode, og for lidt er også noget bæ

-
Morten Dahl
GSF600 - dragstyle

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 19-05-02 15:35

"Morten Dahl" <morten@mekasign.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Men du burde nu nok kunne forbedre det en smule. det fandens er bare
> starten, for meget wheelie er ikke af det gode, og for lidt er også noget

Hov !!

Der var jeg oss' ovre

Tænkte hvad faen er det for en idiot ! det er sq da ikk' en Pøsjo )

--
Hilsen
Dennis Pedersen

Fra : Morten Dahl

Dato : 19-05-02 16:59

"Dennis Hellan Pedersen" <dhp(fjern dette)@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Hov !!
>
> Der var jeg oss' ovre
>
> Tænkte hvad faen er det for en idiot ! det er sq da ikk' en Pøsjo )

Javel ja.. jeg havde dig nu også mistænkt for at være hi-speeder (eller
rettere for også at komme på d.f.m. )

Kanon arrangement SørenWind og Co. havde banket sammen.. og jeg fik kun lov
at køre fordi Wind og Martin er nogle af mine kammersjukker. og så fordi den
bandit har så herlig en lyd når den bliver skudt heeelt af

Hvad nummer/farve kørte du i?

-
Morten Dahl
Ex 306 2.0ST - I dagens anledning GSF600SY (s for scania style, y for
ynkelig afjedring)

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 20-05-02 20:56

> [...]
den
> bandit har så herlig en lyd når den bliver skudt heeelt af

Jeg var kun tilskuer, jeg havde ikke hår nok på bol..... til at skamkøre en
kun tre måneder gammel bil

--
Hilsen
Dennis Pedersen

Fra : RasmusZX9R

Dato : 19-05-02 18:05

> Jeg vender lige tilbage senere med sidste nyt.

Øvvvv!!!
Finale kørslerne blev aflyst på grund af vejret.
Så må jeg jo vente til næste afdeling med at forbedre den tid.
Vi kører 15/16 juni igen,på Vandel flyvestation.
Da kommer hele den skandinaviske elite så hvis man vil se lidt voldsomme
mcer og biler,så kig forbi.

http://www.kandu.dk/

Fra : Ib Jakobsen

Dato : 19-05-02 18:54

RasmusZX9R wrote:

> [...]
> Vi kører 15/16 juni igen,på Vandel flyvestation.
> Da kommer hele den skandinaviske elite så hvis man vil se lidt voldsomme

Jamen, det var da også planen. Jeg hjælper lidt til med en HD-dragracer.
Hvis den da ikke er sprunget i luften denne week-end. Der skulle efter
sigende komme 7-8 topfuel dragracere næste gang. Det er voldsomt!!.

Ib Jakobsen