Furygan læderdragter
Fra : Dan Eckberg

Dato : 18-05-02 10:48

Hej til gruppen =)

Er der nogen der ved om man kan få fat i Furygans læder dragter andre steder
end hos "MC-Hjørnet" i Kbh. ?

Det skal selvfølgelig helst være i DK eller evt. i Malmø.

Jeg synes det virker som om de laver dragter i rigtig RIGTIG god kvalitet
(og så er designet heller ikke så tosset...) og derfor kunne jeg godt tænke
mig at prøve en før jeg farer ud og køber en Spyke eller Texport.

Jeg er ca en str. 50 (Dainese) (174cm og 63kg)

Fra : Carsten Eilersen

Dato : 20-05-02 09:01

"Dan Eckberg" <dte@mail.dk> wrote in message
> [...]
> mig at prøve en før jeg farer ud og køber en Spyke eller Texport.
>
> Jeg er ca en str. 50 (Dainese) (174cm og 63kg)

Hej Dan,

Jeg fik til 2001-sæsonen syet en Furygan-dragt, der passer til min lidt
skæve mål. På daværende tidspunkt var eneste mulighed i DK at bestille via
importøren : MC Hjørnet.
Jeg fik en udmærket behandling - ikke noget at klage over der.

Franskmændene nede ved Lyon, som laver dragterne, vendte tilbage til MC
Hjørnet, og spurgte, om de opgivne mål virkelig var korrekte. Det var de
.
Dragten kører nu på sin anden sæson og er stadig perfekt i pasform og
funktion.
Kan anbefales.

Mvh.
Carsten