Gamle årgange
Fra : Denise

Dato : 17-05-02 09:06

altså mennesker.
Er der nogle her i gruppen der kørte MC i København fra ca. 64 til 74 ?
Er bare nysgerrig, håber det er ok, vil bare vide om der evt. er nogle i
gruppen jeg kender.
Hilsen Denise

Fra : Futte

Dato : 17-05-02 14:12

"Denise" <Denise.Reindel@*NOSPAM*sas.dk> wrote in message
> [...]
> Er der nogle her i gruppen der kørte MC i København fra ca. 64 til 74 ?
> Er bare nysgerrig, håber det er ok, vil bare vide om der evt. er nogle i

Fra 68, Bonneville, Bonneville, Honda CB500F, Norton 850, Honda CB550F.

Hilsen
Jørgen, Brøndby
CB550F, den fine årgang 1976, der vistnok er en 75'er ifølge stel og
motornummer

---

Fra : Denise Reindel

Dato : 17-05-02 15:56

Hej Jørgen
Min daværende mand Niels-Jørn kørte også Bonneville, jeg selv (ret lille
158) nøjedes med Yamaha 250 2-takter, 1967 tror jeg det var, en lille hurtig
fyr gennem København.Har nu købt en Yamaha XJ600S, som jeg forsøger at lære
at kende, for det er jo 25 år siden sidst, så jeg føler mig godt nok lidt
usikker endnu. Er iøvrigt også fra Brøndby, her hang vi bl.a ud på Scots Pub
og Black Hat, hvis det siger dig noget.
Hilsen Denise

Fra : Futte

Dato : 17-05-02 17:32

"Denise Reindel" <daugbjerg@c.dk> wrote in message
> [...]
> usikker endnu. Er iøvrigt også fra Brøndby, her hang vi bl.a ud på Scots

Ja ja det ve je da godt
Jeg kørte sammen med Kure drengene, Carlo, Cristen, Hansen, min bror Claus,
Jens Motor, Lillebror, Tom, Birger Pudseklud og jeg ku bli' ved, hvis jeg
altså bare kunne huske alle navnene, nåe ja, Nuller, og sådan kommer det
listende. Jeg fandt Cristen i Californien via nettet, her for en måneds tid
siden. Var det Bitten hun hed?
Hvor længe siden er det du har kørt sidst? Jeg havde selv en pause på 15 år
og det går da "maajjet" godt.

Hilsen
Jørgen , Brøndby
CB550F, den fine årgang 1976, der vistnok er en 75'er ifølge stel og
motornummer,
der lige har kørt en lille tur ud omkring Roskildestrup og tilbage ad
nærmeste omvej. Dejligt vejr

---

Fra : Denise

Dato : 17-05-02 22:24

Hej Jørgen
Det var sgu da skægt, nogle af navnene kan jeg godt huske, Kure (Anders og
Michael), Carlo på Honda 450 som jeg fyrede af for ham på Vestmotorvejen da
han lige havde fået den, og hans pige Jytte, ja og Nuller den dejlige dreng.
Christen, hans forældre boede her på vejen og Kure nogle veje længere
oppe.Ja, jeg tror hans daværende dame hed Bitten. Jeg kan huske jeg blev
uvenner med Cristen, fordi jeg kørte mest med dem fra København, for dem
kendte jeg før jeg mødte Niels Jørn her i Brøndby.
Jeg har holdt pause i vel 25 år, og skulle så lige leve mine drømme ud
engang til, måske bare et par sæsoner, for min mand har absolut ingen
interesse i MC, desværre. Og man er jo blevet noget magelig, for regner det
så tager man jo bilen, hvor man før kørte i snestorm og skulle skubbes ind
på benzintanke hvis de ikke havde ryddet for sne. Har en gang om året stadig
forbindelse med nogle af de gamle venner fra Kbh, og nogle kører faktisk
stadig.
Det er egentlig ret sjovt med lidt nostalgi.

Fra : Michael Brock

Dato : 17-05-02 17:17

Hej..Denise
64 Yamaha FZR 1000........(København..Næsten).Måløv

Mvh.
Michael

Fra : Ukendt

Dato : 17-05-02 19:16

On Fri, 17 May 2002 10:06:02 +0200, "Denise"
<Denise.Reindel@*NOSPAM*sas.dk> wrote:

Hej.

> [...]
>Er der nogle her i gruppen der kørte MC i København fra ca. 64 til 74 ?
>Er bare nysgerrig, håber det er ok, vil bare vide om der evt. er nogle i

Islev fra 1964 til 1969.
NSU MAX og senere Velocette sammen med et slæng fra Islev, Husum og
Ejby.
Fast tilholdssted, sån't mere eller mindre, Nærum.

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo
Ducati Paso 750
oz9zi@(no.spam)gruby.dk
www.gruby.dk

Fra : Denise

Dato : 17-05-02 22:32

Hej Steen
Det slæng kendte jeg vist ikke. Kom ellers selv i Nærum, på Nærum Cafeteria,
indtil politiet forbød os at køre på Nærum hovedgade, fordi beboerne
klagede. I starten trak vi så bare, men det blev for besværligt, så ebbede
det ud. Der blev også kørt race på motorvejen deroppe af og til, hvor vi
andre så stod oppe på broerne og kiggede.
Hilsen Denise

Fra : Ukendt

Dato : 18-05-02 00:11

On Fri, 17 May 2002 23:32:04 +0200, "Denise" <daugbjerg"NOSPAM"@c.dk>
wrote:

Hej.

>Det slæng kendte jeg vist ikke.

Det vil jeg ikke klantre dig for.
Vi var ret fredelige
Men det var vist der de fleste Velocette var at finde på et sted.
Så vidt jeg husker 4 og 5 når sømanden var hjemme.

> [...]
>indtil politiet forbød os at køre på Nærum hovedgade, fordi beboerne
>klagede. I starten trak vi så bare, men det blev for besværligt, så ebbede

Der var ellers en vej udenom som vi andre benyttede.
Det var faktisk ret hyggeligt, og selv "Snupper Jensen" hejmmehørende
i Lyngby faldt indenfor og fik en kop kaffe
Jeg var på Nærum Caffeteria sidste år.
Noget af det ligner faktisk sig selv.
De minder, de minder.

>Der blev også kørt race på motorvejen deroppe af og til, hvor vi
>andre så stod oppe på broerne og kiggede.

Ja, der blev de "små" stridigheder afgjort
Så som hvem har flest HK at gøre med - tuning var alles fremmeste
deciplin på de tider:
Hvis det var mere end de "små" stridigheder var det henlagt til søndag
morgen's masse race.

Den sjoveste MC der kom der i en periode var en englænder på en Norton
Manx.
Der var boret huller i næsten alt for at få den lettere.
Han fik allernådigst lov til at køre den ud af landet med løfte om
aldrig at vise sig med den mere

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo
Ducati Paso 750
oz9zi@(no.spam)gruby.dk
www.gruby.dk

Fra : Denise

Dato : 18-05-02 11:04

Hej
<klip>
> Jeg var på Nærum Caffeteria sidste år.
> Noget af det ligner faktisk sig selv.
> De minder, de minder.
Ja, en af vennerne (hedder Slagter)blev faktisk gift, og er det stadig, men
en af pigerne der arbejdede i cafeteriaen

> Ja, der blev de "små" stridigheder afgjort
Og så lå de i flyverstilling, gosh, det turde jeg ikke, jeg var da bange for
at falde ned på den ene side. Og så var der jo dengang vi stod oppe på broen
i tusmørke og kunne se lygterne komme i det fjerne. Problemet var så, at de
ikke kom nærmere, ja så var det fordi de var kørt galt. Og så kom
ambulancerne, ellers kan jeg ikke huske hvad der var sket.
> Så som hvem har flest HK at gøre med - tuning var alles fremmeste
> deciplin på de tider:
Ja, min fine lille MC med blå fireflake racertank og -sadel, tilbagelagte
fodhvilere, så gearene var omvendte, så man hurtigere kunne skifte gear ved
bare at jokke ned, tunede de jo også. Jeg tror det hedder "hakkede",
stemplerne så ret morsomme ud, det der var tilbage af "skørterne" og den
satte sig selvfølgelig også på motorvejen, fik dog hurtigt taget koblingen,
så jeg tror bare cylinderne skulle "hones",hvis det hedder det. Men det
skulle jeg jo ikke bekymre mig om, der var altid 20 mandfolk rundt om MC,
til at reparere så jeg behøvede kun at tænke på at pusse ) Snøft, i dag
er der kun 1 mand og han får røde knopper bare af at se på min MC.
Satser på han ikke læser i gruppen
> [...]
> Der var boret huller i næsten alt for at få den lettere.
> Han fik allernådigst lov til at køre den ud af landet med løfte om
Noget lang væk i hukommelsen siger, at en der hedder Hanne kom lidt sammen
med en, der vist var stukket af for militæret, men er ikke sikker på det er
ham.

Hilsen Denise

Fra : Richard Pade

Dato : 17-05-02 22:19

Denise wrote:

> Er der nogle her i gruppen der kørte MC i København fra ca. 64 til 74 ?

Sikkert mange - selv tullede jeg rundt på MZ ETS 250 69-70, Triumph Tiger 90
70-72, Suzuki GT 500 72-74, MZ ES/250 75-81 og nu pt cykel fra 97 - mødtes
vi dengang? - hilsede ihvertfald - selv mc-politierne hilste dengang, Viggo
Betjent & co!

Richard
'85 VF750S Veffer Dancer

Fra : Denise

Dato : 17-05-02 22:54

Hej
Ja, vi har helt sikkert hilst .
Startede selv på MZ, den blev jeg hurtig træt af, for jeg kunne ikke følge
med de andre. Desuden passede hjulene ned i sporvognsskinnerne, det gik også
fint indtil skinnerne drejede, så væltede man. .
Hilsen Denise

Fra : Richard Pade

Dato : 17-05-02 23:35

Denise wrote:

> Startede selv på MZ, den blev jeg hurtig træt af, for jeg kunne ikke følge
> med de andre. Desuden passede hjulene ned i sporvognsskinnerne, det gik også
> fint indtil skinnerne drejede, så væltede man. .

Næ, næ, 250'en havde 3,50" baghjul, det kørte fint hen over sprovognsskinnerne.
Men du har ret, det var ren transport, selv med kåbe, som jeg skaffede et sted i
Aarhus, var 250'en ikke noget lyn. Men kåben var god når man skulle fra Ålborg
hjem til Kbh i weekenden og retur i silende regn.

Det var iøvrigt dengang jeg lærte, at en altvejrs mc'ist altid havde fem
plasticposer i bagagerummet: en til at hive over hver støvle og handske og en
til at lægge indenfor jakken. Selv ikke good ole Belstaff kunne ikke holde
regnen ude...

Udviklingen i mc-tøjet er nok den største forskel, jeg har bemærket efter at jeg
begyndte at køre igen i 1997. Og især, at I mc-tøser nu kan klæde sig, så I ikke
ligner os andre. Dine veninder fra dengang ville sikkert misunde dig, hvis de så
hvilke farver, du har at vælge imellem nu, ikk?

Og så er der ellers bare med at finde en fin cykel og komme ud over stepperne,
det er herligt - især i vores fremskredne alder! Og når du første er kommet
igang igen og har fået styret din første lyst, kan du sikkert godt leve med kun
at køre en gang imellem, nemlig når vejret er bedst til det. Der er jo også
andre ting i livet, og en cykel, der har været ude i regnvejr, tager lige så
lang tid at gøre pæn som en tur ud forbi Bastrup Sø gennem Ganløse - Jørlunde -
Slangerup og retur. Og det er da sjovere at køre end at pudse IMHO.

Richard

Fra : Denise

Dato : 18-05-02 08:56

Hej
<klip>
> Udviklingen i mc-tøjet er nok den største forskel, jeg har bemærket
Ja... tøj og udstyr er godt nok et kapitel for sig. Kørte dengang i
læderbukser og læderjakke. Så op til MC Forum i Ølstykke og køber Held jakke
og bukser. Nå nej, kan da ikke køre i læderbukser på arbejde, kører så i
cowboybukser og køber så regnovertræk til disse. Må også lige have tøj til
MC så den ikke bliver for våd, for pga 2 biler i carport, står den lige lidt
udenfor. Og så handsker. Gitte (Aagesen) får mig til at prøve en Rukka
Goretex jakke, er meget lettere end læderjakken, så den må jeg jo have, selv
om der er underlige ting ved albuer og skulder. "Jamen, det er beskyttelse
hvis du vælter". Nu, efter gud og hver mand har fortalt mig, at det er dumt
at køre i cowboybukser, hvis jeg vælter, tænk en har fået sat sit ben af,
fordi han ikke kørte med beskyttelse, er jeg nu blevet skide bange for at
vælte, og har bestilt rukka bukser (med korte ben , med knæbeskytter,
som jeg kan tage udenpå. Jeg kan slet ikke huske vi tænkte i de baner
dengang, eller husker jeg helt forkert.
Og så hjelmen, den eneste Aagesen havde jeg kunne passe var en Arai (kostede
også det hvide ud af øjnene). Når jeg kører med den kan jeg intet høre andet
end vindstøj, før skiftede man da gear efter gehør, nu sidder jeg og
nedstirrer omdrejningstælleren, og kommer tit i tvivl om jeg kører i 5 eller
6, håber det bare skyldes manglende rutine. Og så det absolut mest
irriterende, jeg kan ikke høre hvordan MC lyder, lyder den som en riskoger,
eller lyder den godt, det synes jeg var en stor del af glæden ved køre. Det
sidste er så, at der jo kun er styrkåbe, det ser lidt underligt ud synes
jeg, så nu har jeg bestilt en halvkåbe (så slipper man også for at se de
grimme gule rør - ved godt at man kan holde dem ved at pudse dem ned hele
tiden).
Støvler, ja der kører jeg i nogle ruskinstøvler, men der må jeg nok også
snart tænke på noget, dem de har er bare så grimme og stive.
Så det er skruen uden ende, og jeg ender jo nok snart på fattiggården ).

> andre ting i livet, og en cykel, der har været ude i regnvejr, tager lige

> lang tid at gøre pæn
Måtte også lige have forklaring på, hvordan man rengjorde den, forklaringen
var bare autoshampoo, over det hele, skyl ren og tør med vaskeklud.
Lampeolie til fælgene, Autosol til forkromede dele, Turtle voks til malede
flader og benzin til skivebremser. Har ikke prøvet endnu, men fortæl
venligst hvis det er forkert.
Undskyld det lange indlæg, er åbenbart i skrivehumør.
Hilsen Denise

Fra : Richard Pade

Dato : 19-05-02 17:45

Denise wrote:
> [...]
> nedstirrer omdrejningstælleren, og kommer tit i tvivl om jeg kører i 5 eller
> 6, håber det bare skyldes manglende rutine.

Nu ved jeg ikke, hvilken cykel du har investeret i, men på de fleste vil
du
hurtigt kunne mærke på trækket, hvornår du skal skifte. Det med lyden...

> Og så det absolut mest
> irriterende, jeg kan ikke høre hvordan MC lyder, lyder den som en riskoger,
> eller lyder den godt, det synes jeg var en stor del af glæden ved køre.

.... men en støjsvag hjelm kan være med til at sikre dig mod at få
tinnitus - jeg
har haft en svag diskant-tinnitus de seneste 5 år, som ikke generer mig
ud over,
at jeg ikke kan komme af med den, kun har lært at "overhøre" den, og en
kort
periode en fæl bastinnitus, som heldigvis forsvandt igen efter 3-5 uger.
Begge
udløst af ret høj rockmusik, men eksperterne mener, at den dybere årsag
er
støjskader i min første ungdom, hvor jeg kørte Centurion nogle år oven i
mc med
den tids åbne pilothjelm og i kampvognen en ikke alt for tætsiddende
fiberhjelm.

Derfor er jeg opmærksom på ubehagelige lyde i min hverdag, og en af dem
er -
eller var - lyden, når Vefferen trak over 6.000 rpm. Med min gamle Shoei
TXR
full face skar det fælt i ørerne, så jeg har arbejdet en del med at
lukke
støjen ude vha høreværn af forskellig slags og en bedre hjelm. Alt
bliver en
prioritet, hellere bevare hørelsen og lytte til lyden "på afstand" er
min pt.

> Støvler, ja der kører jeg i nogle ruskinstøvler, men der må jeg nok også
> snart tænke på noget, dem de har er bare så grimme og stive.
> Så det er skruen uden ende, og jeg ender jo nok snart på fattiggården ).

Men med helbredet i behold i så fald:) Nu du har set lyset så husk at få
støvler med skinner/protektoer i skaft og gerne ved fodledet.

> [...]
> Lampeolie til fælgene, Autosol til forkromede dele, Turtle voks til malede
> flader og benzin til skivebremser. Har ikke prøvet endnu, men fortæl

Sikkert ikke forkert, her er hvad jeg kan anbefale/selv bruger:
- til daglig rengøring uden vask kan du rengøre og vokse på samme tid
med
Motoline 645 Protect & Shine - det er den samme mange af os bruger som
"vintervoks", dvs sprøjter hele cyklen (minus bremseskiver og evt.
sædeovertræk) ind i, inden vi sætter den hen for vinteren. (Om foråret
kan du
pudse resterne af den - den "fordamper" på den 4-5 mdr - af med en blød
klud
og det du ikke får af motoren kører du af på 20 km. Vælg en motorvej,
det
ryger heftigt fra motoren ved stilstand de første 10-12 km). Til tør
rengøring
kan du enten sprøjte den direkte på og tørre efter eller sprøjte lidt på
en
klud og tørre støvet af med den. M 645 er lidt dyr, men den er dyr.
Nogle
bruger WD40 eller endda sort Caramba som vinterspray, men efter min
erfaring
er de for aggressive overfor klistermærker o.lign.
- pudse-polereklud Tork Auto 909 fås bl.a. i Metro - kan sagtens klare
et par
tørvaske med Motoline 645 pr klud.
- hvis motoren er sort, kan den holdes dybsort ved at sprøjte den over
med
silicone-spray. Efter et par minutter er det meste fordampet, hvorefter
du
tørrer/pudser det overskydende silicone bort med pudsekluden. Alm.
Alaska
Silicone på pumpeflaske er brugbar, også god at sprøjte gummikabler og
dæksider
ind i.
- ubeskyttede gaffelben på dagens cykler er sårbare overfor stenslag og
fugt,
de bør tøres over jævnligt.
? - lampeolie til fælge? er det især til forchromede fælge eller rå
alu-ditto?

Richard

Fra : Denise

Dato : 19-05-02 20:49

Hej Richard

> Nu ved jeg ikke, hvilken cykel du har investeret i, men på de fleste vil
> du hurtigt kunne mærke på trækket, hvornår du skal skifte. Det med
lyden...

En Yamaha XJ600S, nej jeg kan ikke mærke det, hvis jeg kører f.eks. 120
bliver jeg pludselig i tvivl og prøver så at skifte, nogle gange var den så
i 6, skyldes nok manglende erfaring.

> ... men en støjsvag hjelm kan være med til at sikre dig >mod at få
tinnitus
<klip>
Sådan har jeg ikke tænkt på det, men jeg tror nu ikke jeg vil kunne få
høreskade af Yamaha'en

> Men med helbredet i behold i så fald:) Nu du har set lyset så husk at få
> støvler med skinner/protektoer i skaft og gerne ved fodledet.
Jeg tror nu ikke jeg har set lyset, er nok bare blevet skræmt, men hvorfor
skal de være så grimme de støvler, kunne bedre tænke mig nogle smarte
cowboystøvler.

<klip noget om rengøring>
> [...]
> klud og tørre støvet af med den. M 645 er lidt dyr, men den er dyr.
> - pudse-polereklud Tork Auto 909 fås bl.a. i Metro - kan sagtens klare
D.v.s. også efter lidt vådt vejr kan man bare lave "tørvask", med Motoline
og klud - men ridser det ikke hvis der er snavs på lak og lydpotter ?

> ? - lampeolie til fælge? er det især til forchromede fælge eller rå
> alu-ditto?
Det er alu, og fik at vide jeg skulle bruge petroleum eller lampeolie, det
virker også fint.

Hilsen Denise

Fra : Richard Pade

Dato : 19-05-02 22:53

Denise wrote:

> En Yamaha XJ600S, nej jeg kan ikke mærke det, hvis jeg kører f.eks. 120
> bliver jeg pludselig i tvivl og prøver så at skifte, nogle gange var den så
> i 6, skyldes nok manglende erfaring.

Siger du, at den har så meget tilabe i 6', at du ikke kan mærke, at den
reagerer langsommere på gassen. - hvad med svingninger (nej, nutidens
cykler
vibrere jo ikke vel) i stel og styr? - ofte kan man mærke forskel om den
går
mange eller få omdrejninger.

> tinnitus
> <klip>
> Sådan har jeg ikke tænkt på det, men jeg tror nu ikke jeg vil kunne få
> høreskade af Yamaha'en

Pivetonen fra vindstøjen kan nu også gøre det, desværre.

> Jeg tror nu ikke jeg har set lyset, er nok bare blevet skræmt, men hvorfor
> skal de være så grimme de støvler, kunne bedre tænke mig nogle smarte
> cowboystøvler.

De skal nok vise sig at være derude et sted, de smarte støvler med
forstærkning,
bare led grundigt. Web'et gør det også en del nemmere at finde grejet nu
end i
60-70'erne, hvor højst et par forhandlere som fx Reinhardt og BSA-Hansen
lavede
kataloger. Ellers var det rundt og trykke næser mod ruderne eller efter
hear-say.

> D.v.s. også efter lidt vådt vejr kan man bare lave "tørvask", med Motoline
> og klud - men ridser det ikke hvis der er snavs på lak og lydpotter ?

Nu kører jeg jo ikke med overlæg ud i regnvejr, men hvis du tørrer det
værste
regn-støv-gris af, mens det er vådt kan hurtigt få den pæn med Motoline
645.
Der står ingen specs på dåsen, men af duften at dømme kunne det være en
voks på
oliebasis af en slags. Det er formentlig årsagen til at den både renser
og
blanker.

> Det er alu, og fik at vide jeg skulle bruge petroleum eller lampeolie, det
> virker også fint.

Er alu'en ikke dækket af lak? Men det skal jeg da huske.

Iøvrigt taler nogle i gruppen varmt for at komme en sjat skyllemiddel -
opvask-
eller vaskemaskinedittor skulle være et fedt - i det vand, du skyller
autoshampooen af med. Det skulle eliminmere kalkpletter, de steder, du
ikke får
tørret ordentligt med vaskeskindet. Ville nok prøve med Bamseline før et
opvaske-
skyllemiddel - B. indeholder lecithin (uldfedt), der burde være neutralt
mod
lakken eller endda svagt voksende, hvorimod Neophos & co indeholder
opløsnings-
midler så vidt jeg ved.

Hilsen
Richard

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 20-05-02 08:30

"Denise" <daugbjerg"NOSPAM"@c.dk> skrev i en meddelelse

> En Yamaha XJ600S, nej jeg kan ikke mærke det, hvis jeg kører f.eks. 120
> bliver jeg pludselig i tvivl og prøver så at skifte, nogle gange var den

> i 6, skyldes nok manglende erfaring.

Du kan føle dig frem, prøv at mærke/vippe lidt til gear pedalen, hvis den er
hård/fast er der et gear mere og hvis den kan fjedre lidt ( opad ) er du i
6'de gear.

--
Hilsen
Dennis Pedersen

Fra : Denise

Dato : 20-05-02 10:21

Hej
Ok, tak, det vil jeg prøve.
Hilsen Denise

Fra : Poul Dam

Dato : 25-05-02 21:13

> lyden...
> >
> En Yamaha XJ600S, nej jeg kan ikke mærke det, hvis jeg kører f.eks. 120
> bliver jeg pludselig i tvivl og prøver så at skifte, nogle gange var den

> i 6, skyldes nok manglende erfaring.

Så mangler jeg også erfaring.
Poul Dam CBR1100 Kørt mindst 300000km siden jeg var 18 er nu 45

Fra : Richard Pade

Dato : 19-05-02 17:45

Fra : Futte

Dato : 18-05-02 11:58

> [...]

Jørlunde -
> Slangerup og retur. Og det er da sjovere at køre end at pudse IMHO.

Er der andre end mig der savner nogle at køre en lille tur med. Der er jo
ellers nok andre der samles rundt omkring, meeen , de er da ikke ret gamle,
er de ?, der. Jeg fik den tanke at vi kunne finde et fast mødested sådan
lidt ude af byen. Hvis vi så satte en aldersgrænse på "mindst 25 år siden
man startede". Vi har sikker alle en hel masse der skal passes, så en dag i
løbet af ugen og en dag i weekenden. der er sikkert en hel masse meninger om
hvordan og hvornår,meeenn, det ku da være rart med nogle "jævnaldrende" at
dele interesserne med.

Hilsen
Jørgen , Brøndby
CB550F, den fine lettere rustne årgang 1976, der vistnok er en 75'er ifølge
stel og
motornummer. Dejligt vejr jeg skal liiige ud en tur, tror jeg kører lidt
ud ad Ballerup af. Shell tanken kl. 14.30 på Ballerup Byvej.

---

Fra : Richard Pade

Dato : 19-05-02 18:34

Futte wrote:
> Er der andre end mig der savner nogle at køre en lille tur med. Der er jo
> ellers nok andre der samles rundt omkring, meeen , de er da ikke ret gamle,
> er de ?, der.

Jeg kigget ind et par steder og har tænkt mig at køre med fra
HyTex-tanken
i Stenløse en af de første søndage i juni - mødte et par af dem en
søndag
eftermiddag efter turen, og de virkede nu meget flinke og fornuftige.
Prøvede sidste sommer en tur med lydpotte-sjakket fra Stat-tanken i
Vangede,
men det er mest for halvracere, så jeg sagde pænt tak efter stoppet i
Annisse
og fortsatte i mit eget tempo. I den anden grøft ser der ud til at være
et par
familiegrupper, der kører 50-100 km på en halv søndag inkl. 5
kaffepauser og
sikkert har det smadderhyggeligt, men cyklen vliver vel aldrig kørt
varm?

> [...]
> hvordan og hvornår,meeenn, det ku da være rart med nogle "jævnaldrende" at

Absolut, lad os prøve at mødes - selv planlægger jeg min kørsel efter
sol
og/eller tørre veje, hvilket gør det lidt svært at planlægge. Men hvis
ikke
andre melder sig, kunne vi jo starte med at tage en tur sammen.
Skriv gerne off-list - erstat blot DOT med et punktum.

!! 19-04-2002 - burde du ikke opdatere den virus database?

Fra : Richard Pade

Dato : 19-05-02 18:33