Køb af brugt motorcykel i Tyskland
Fra : Dobert

Dato : 16-05-02 10:29

Hejsa her..

Er der nogen her i gruppen der har en god webadresse hvor der forhandles
brugte motorcykler fra tyskland?

Altså lidt ala www.mc-basen.dk bare i en tysk udgave..

Jeg går lidt med tanker om at finde en dernede og importerer hertil, så det
må meget gerne være et sted hvor det også er muligt at se billeder af
cyklerne.

Er der nogen her på gruppen der har erfaring i import af motorcykler fra
Tyskland? Hvad skal man vide, hvad skal man gøre, hvad skal man være
opmærksom på.

Håber på en masse svar..

// Dogbert

Fra : Mads Stetter

Dato : 16-05-02 11:03
Fra : Pusterummet

Dato : 16-05-02 11:41

"Dobert" <dogbert@dilbert.denmark> skrev i en meddelelse
> Hejsa her..
>
> Er der nogen her i gruppen der har en god webadresse hvor der forhandles
> brugte motorcykler fra tyskland?
>
> Altså lidt ala www.mc-basen.dk bare i en tysk udgave..

www.motoscout24.de

jeg smider lige flere ind så sanrt jeg er hjemme

Fra : Gundersen

Dato : 16-05-02 18:55

Hejsa

>Hvad skal man vide, hvad skal man gøre, hvad skal man være
> opmærksom på.

Mange, dog mest mindre maskiner, er droslet dernede....

Der er også noget med rest gæld og lign......

Mvh Emil
--
www.Scooterzone.dk
Suzuki GSF 400 Bandit

Fra : Allan Bojesen

Dato : 16-05-02 19:22

"Gundersen" <Gundersen@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Mange, dog mest mindre maskiner, er droslet dernede....

Masser af de større cykler (de fleste tror jeg) er sandelig også droslet,
specielt til 98 hk. Men det fremgår af _fahrzeugbrief_, også hvis de er
afdroslet.

Allan Bojesen
CBR1000F - nyindkøbt tysker

Fra : Olsen