Leo Digital watch
Fra : S.G

Dato : 15-05-02 21:00

Sådan et ur sidder på min RF´er. Det er med store røde tal, vandtæt og flot
design.
Det er koblet til tændingen, dvs når man sætter tændig på dyret slår uret
først til, et batteri i uret overtager så når tændinegn er slået fra.
Er er nogen af jer der ved hvorhenne man kan få et sådan.? eller et der
minder meget om? Har et par kammerater der alle gerne vil have et nemlig,
men jeg ved sq ikke hvor man kan få det da det sad på da jeg købte cyklen.

(gider ikke de dersens velcro ure btw)

Fra : Jes Vestervang

Dato : 15-05-02 21:37

S.G wrote:

> Sådan et ur sidder på min RF´er. Det er med store røde tal, vandtæt og
> flot design.
> Er er nogen af jer der ved hvorhenne man kan få et sådan.?

Se efter sjove talkombinationer eller lignende på den og fodr google.com
med dem, det har hjulpet mig med at identificere mange sjove dimser gennem
tiderne

--
mvh Jes Vestervang
ICQ#21146256 - DMCN#506 - http://the.subnet.dk

Fra : Pusterummet

Dato : 16-05-02 10:25

"Jes Vestervang" <jesvj2@mailme.dk> skrev i en meddelelse

> Se efter sjove talkombinationer eller lignende på den og fodr google.com
> med dem, det har hjulpet mig med at identificere mange sjove dimser gennem
> tiderne

Har jeg prøvet uden held desværre

Fra : Casper Hundebøl

Dato : 16-05-02 15:36

"S.G" <diller@mbox301.get2net.dk> wrote in message
> [...]
> men jeg ved sq ikke hvor man kan få det da det sad på da jeg købte cyklen.

Mon ikke det er at finde på denne side?

http://www.leoinstruments.com.hk/

Er den du har monteret i deres katalog? I så fald, hvilken er det?

Mvh. Casper
RF600R - der altid kommer for sent hjem fordi den ikke ka' klokken :)

Fra : S.G

Dato : 16-05-02 20:29

> Mon ikke det er at finde på denne side?
>
> http://www.leoinstruments.com.hk/

Ser ud til at være fra den producent, men det ur der er i mit cockpit er
desværre ikke på siden

Fra : Henning

Dato : 16-05-02 23:58

Hov - Jeg har et LQ1260G på min cykel siden 3 år. Det er stænktæt og overlever fint inde i kåben, hvor det også er ude af direkte sollys, der gør, at det ikke kan aflæses. Det virkeligt geniale ved dette ur, er, at når man tager tændingen 'slukker' det, og naboens møgunger kan ikke stille det til Rumænsk sommertid. Slukket er strømforbruget meget lille.

Jeg købte det i en b|listbutik/værksted inde i Vejen (Hovedgaden?) for 100-150 dKr.

--
Who, what, where?: http://move.to/henning