Fææææærdiiiiiii :)
Fra : Lasse Leegaard

Dato : 15-05-02 16:16

SÅ kom der sgisme plade på CB'en.. Nu magler der ikke noget som helst (pånær
en nummerpladeramme :) det havde været dejligt hvis jeg havde haft den før i
dag - så havde jeg sluppet for at lave huller i min fine nye plade :))

Synsmanden gad kun kontrollere at lysene lyste på de rigtige tidspunkter og
at styret sad fast.... (tænk - det kørte jeg helt til roskilde for i går...)
Pladen havde jeg i hænderne 10 minutter efter jeg var gået ind på
motorkontoret i Rødovre......

Så nu er jeg BARE klar til at komme ud og slide på de danske veje...
Skal vi aldrig ud og køre en tur?

-Lasse-
CB500 '96 med fuldkåbe
Der er ivrig efter at komme ud og køre en tur...

Fra : Rune \(Bandit600\)

Dato : 15-05-02 16:38

Sådan!

God fornøjelse, og kør forsigtigt (indtil dæk og motor er varme)

Venlig hilsen Rune
http://www.geocities.com/rromdal/

Fra : Thomas Jensen

Dato : 15-05-02 16:48

"> Så nu er jeg BARE klar til at komme ud og slide på de danske veje...
> Skal vi aldrig ud og køre en tur?

Jow da, kig forbi Odense.

mvh
Thomas Jensen
XJ600s

Fra : Lasse Leegaard

Dato : 15-05-02 17:28

"Thomas Jensen" <thomas@thomas-jensen.dk> wrote in message
> "> Så nu er jeg BARE klar til at komme ud og slide på de danske veje...
> >

> Jow da, kig forbi Odense.

Mnjaaa. det ER jo godtnok nærmeste omvej... men jeg vil nu heller finde
noget på sjælland - omkring KBH :)

--
-Lasse-

Fra : Rune \(Bandit600\)

Dato : 15-05-02 21:27

Vi kører til mini trøf i Søborg ad de små veje, fra McD på Københavnsvej i
Roskilde
klokken 18:00, så hvis du er frisk så er du velkommen! (hver tirsdag
hvis vejret tillader det)

Fra : Lasse Leegaard

Dato : 15-05-02 22:59

"Rune (Bandit600)" <Rune.Romdal@tdcadsl.dk> wrote in message
> Vi kører til mini trøf i Søborg ad de små veje, fra McD på Københavnsvej i
> Roskilde
> klokken 18:00, så hvis du er frisk så er du velkommen! (hver tirsdag
> hvis vejret tillader det)

Så er det store spørgsmål så om der er nogen der køre fra KBH til Roskilde
:)

--
-Lasse-
CB500 '96

Fra : RuneR \(TDM850\)

Dato : 16-05-02 09:55

> "Rune (Bandit600)" <Rune.Romdal@tdcadsl.dk> wrote in message
>
> Så er det store spørgsmål så om der er nogen der køre fra KBH til Roskilde
> [...]

Hej Lasse

Jeg bor i København, nærmere betegnet i NV (nordværst) skal vi rulle en tur
en dag ?

MVH Rune

Fra : Rune \(Bandit600\)

Dato : 16-05-02 09:01

Ja indtil videre er vi kun to fra Roskilde, men måske kan vi lokke med
kendskabet til en hel del snoede veje
Jo flere vi er jo sjovere!
Ellers kan vi jo bare mødes ved Buddingerunddel Søborg (McD) kl. 19???

Fra : Buck

Dato : 15-05-02 18:33

En CB er osse altid velkommen i Kruså

--
/Buck
CB 550 F1 ´75

Fra : GINGE

Dato : 15-05-02 23:23

> -Lasse-
> CB500 '96 med fuldkåbe
> Der er ivrig efter at komme ud og køre en tur...

Cb500 blev også lavet den gang jeg var ung (Honda),
er der nogen der har oplysninger ,dengang og nu?

Per

Fra : Armand

Dato : 19-06-02 23:31

GINGE nospam <GINGE@post10.tele.dk> skrev i en

> Cb500 blev også lavet den gang jeg var ung (Honda),
> er der nogen der har oplysninger ,dengang og nu?

Der blev lavet nogle CB 500'ere dengang, og det fremgår ikke hvorvidt
din ungdom foregik på en "four" eller en "twin" - Til sammenligning er
nutidens CB 500 en vandkølet 180° twin!

--
Armand.
(der her eftersender et ældre "kvalt" indlæg uden at nærlæse i debatten