Omkring en pære (lys)
Fra : RuneR \(TDM850\)

Dato : 14-05-02 13:48

Har lige et newbie spørgsmål, hvis instruktions bogen siger at min blinklys
pære foran skal være en 12V-27/8W hvad betyder så den smøre. Noget af det
ved jeg nu godt, 12 Volt og 8 watt men hvad betyder -27 ?

--
MVH Rune
www.rohleder.nu

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 14-05-02 13:15

Er den fra USA ?

Et gæt ville være 27W blink og 8W kørelys, har dog aldrig set en pære med
27W og 8W, nogle lidt "skæve" tal.

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail

Fra : RuneR \(TDM850\)

Dato : 14-05-02 14:25

"Henrik Nielsen - RaptorMC.dk" <xng@post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> Er den fra USA ?

Niks.

> Et gæt ville være 27W blink og 8W kørelys, har dog aldrig set en pære med
> 27W og 8W, nogle lidt "skæve" tal.

Aha, tjaa den lyser nu ikke uden blinkeren er til, har ikke haft blinklyset
skilt ad, opdagede at den blinkede hurtigt imorges på instrument panelet og
at venstre for blinker ikke blinkede Jeg kiggede på nettet fra mit
arbejde hvad pære der skal i, og så 12V-27/8W det kan være jeg har tjekket
en usa model, my bad

jeg må inden om lydmuren på vej, hjemover og få en alm. 12V/8W pære det må
være sagen her i DK.

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 14-05-02 13:42

Jeg tror 8W er for lidt, jeg mener det er 21W som er standard (i DK).