UFO rygbeskytter
Fra : Pernille

Dato : 10-05-02 19:28

Hej,

Findes UFO rygbeskytteren til små piger på knap 160 cm ?

Jeg kan ikke passe dainese's str. small, den er for lang og generer mig
derfor i nakken

Hilsen Pernille

Fra : Claus Rittig

Dato : 10-05-02 21:04

"Pernille" <Mito@adslhome.dk> skrev i en meddelelse

> Findes UFO rygbeskytteren til små piger på knap 160 cm ?

Den fandtes! Den har Ann (min ægteviv) nemlig, hun er 163 og den passer
fint. Tjek hos Søren Lindholt om det er lykkedes ham at få nogle små, vi har
haft svært ved at få fat på den i en periode, de er muligvis udgået.

Rittig

Fra : Pernille

Dato : 11-05-02 17:03

> Tjek hos Søren Lindholt om det er lykkedes ham at få nogle små, vi har
> haft svært ved at få fat på den i en periode, de er muligvis udgået.
>
> Rittig

Takker

Jeg prøver at fange ham Søren.

Hilsen
Pernille

Fra : Anneli

Dato : 11-05-02 22:23

>Tjek hos Søren Lindholt om det er lykkedes ham at få nogle >små,

Ups Pernille, jeg er bange for, at jeg fik den sidste i smølfestørrelse ;0(

I den forbindelse har jeg iøvrigt et spørgsmål, Rittig?, hvor stramt og hvor
højt oppe skal den sidde? Helt ned ved halebenet eller helt op i nakken? ;0)
Jeg har selebukser med indbygget nyrebælte og kan ikke rigtig finde ud af,
om det er bedst at tage UFO'en under selerne eller udenpå?! Hvad gør I? :0)

Stor hilsen Anneli med Savage og UFO :0)
www.friserverplads.dk/anneli

Fra : Claus Rittig

Dato : 12-05-02 11:21

"Anneli" <anneli_jensen@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> I den forbindelse har jeg iøvrigt et spørgsmål, Rittig?

Det er der vist andre der ved mere om end jeg!

> [...]
> om det er bedst at tage UFO'en under selerne eller udenpå?! Hvad gør I?

Tjah, jeg går ud fra den skal dække rygsøjlen, så jeg sætter den så den er
komfortabel at køre med. Den er jo ikke lang nok til at dække _hele_
rygsøjlen (er der nogen der er det?), og jeg tror ikke det er sagen at den
sidder helt oppe i nakken, for hvis hovedet ryger bagover må bagkanten af
hjelmen nok ikke kunne ramme lamellerne i rygbeskytteren. Men det er ikke
lige det jeg ved mest om.

Rittig

Fra : Pernille

Dato : 13-05-02 12:45

> Ups Pernille, jeg er bange for, at jeg fik den sidste i smølfestørrelse
;0(

Smølfestørrelse...*G*... Jeg har mailet med Søren, han bestiller en til mig

Jeg prøvede en rygbeskytter hos Haasum den sad godt, ikke for langt op i
nakken, men den kunne både bøjes den ene og den anden vej, så jeg er lidt i
tvivl om den er særlig effektiv - for øvrigt er den oxo temmelig dyr.

Hilsen Pernille
Me2 125

Fra : Inkognito

Dato : 13-05-02 22:45

> Jeg prøvede en rygbeskytter hos Haasum den sad godt, ikke for langt op
> nakken, men den kunne både bøjes den ene og den anden vej, så jeg er
lidt i
> tvivl om den er særlig effektiv

En rygbeskytter er ikke et korset!

Den skal dæmpe og fordele ethvert slag mod ryggen, og ikke forhindre en
bagudbøjning af kroppen!

--
Hondahans

Fra : Jakob

Dato : 14-05-02 15:18

"Anneli" <anneli_jensen@yahoo.dk> wrote in message

> [...]
> om det er bedst at tage UFO'en under selerne eller udenpå?! Hvad gør I?

Den skal sidde så stramt at den ikke flytter sig og så højt som muligt unden
at begrænse hovedets bevægelser - Det er ud fra betragtningen om at det er
bedre at brække halebenet end det øverste af ryggen.

-Jakob

Fra : Uffe Overgaard Koch

Dato : 13-05-02 22:33

"Claus Rittig" <ClausRittig@Hotmail.Com> writes:

> Tjek hos Søren Lindholt om det er lykkedes ham at få nogle små, vi har
> haft svært ved at få fat på den i en periode, de er muligvis udgået.
Jeg var lige i weekenden i Sverige, og hos Trollhättans MC center havde de UFO
beskyttere i stort styktal i tre forskellige længder. De havde blot indvævet UFO
logoet i selerne og havde nogle UFO klistermærker ned af rygstykket, ellers
identiske med de lindholdt'ske UFO'er. Prisen var oxo noget højere; den store
kostede 799SEK.

mvh
Uffe
Bandit UFO-style