Køb+montering af Scottoiler
Fra : Jens Arnfast

Dato : 09-05-02 18:52

Heps,

jeg har nu erkendt er jeg ikke er verdensmester i kædesmøring og er nu
kommet til den konklusion at det kun kan være både billigere og
nemmere at anskaffe en scottoiler.

Nu er så spørgsmålet, hvor kan man købe sig sådan en svend?
... og kan jeg forvente at jeg selv kan montere den uden at ødelægge
både maskine og humør? :)

--
-jens

XJ600'88 uden støttehjul og ringklokke

Fra : RuneR \(TDM850\)

Dato : 09-05-02 19:13

Jeg skal selv til at have sådan en fætter og er kommet frem til at
http://www.holtugmc.dk/ er en god leverandør at vælge

MVH Rune

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 10-05-02 00:04

"RuneR (TDM850)" <ruro@get3net.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg skal selv til at have sådan en fætter og er kommet frem til at
> http://www.holtugmc.dk/ er en god leverandør at vælge
>
> MVH Rune

Ikke nok med det, han er 'så vit vides' også importør

--
Hilsen
Dennis Pedersen

Fra : RasmusZX9R

Dato : 10-05-02 06:35

www.mandp.co.uk har en på tilbud til 55 £. Se under unbeatable offers.

> ... og kan jeg forvente at jeg selv kan montere den uden at ødelægge
> både maskine og humør? :)

Det burde nok kunne lade sig gøre, hvis du kan læse en vejledning og
ikke har ti tommelfingre...((-:

Mvh
Rasmus ZX9R-C (uden Scottoiler, men på vej til at få det)

http://www.kandu.dk/

Fra : peterl

Dato : 10-05-02 10:06

De fleste større forhandlere har scottoilere nu. Men ellers kan du sikkert
finde dem billigere på nettet.
Det kan sagtens lade sig gøre at montere en selv. Om ikke andet står der
sikkert en milliard flinke MC'ister klar herinde med gode råd og vejledning
til netop din model.

-PeterL
For tiden 2 riskogere m. scottoilere...