Suzuki VS 800 Intruder
Fra : Brian Sorensen

Dato : 09-05-02 11:55

Er der nogen af jer der har denne model? Jeg koebte en til min kone
forleden, og vil gerne hoere om der er nogen
der har gode/daarlige erfaringer med den??

Mvh
Brian Sorensen
Edmonton, AB
Canada

Fra : Hald

Dato : 09-05-02 17:17

Hej

Jeg har mest positive erfaringer med Intruder 800. Havde en i USA, hvor vi
brugte den på en tur på 30.000 kilometer. Ingen mekaniske problemer
overhovedet!
Driftsikker, udmærket motorkraft, rimelig komfort og benzinøkonomien er
god - ofte 20 kml, hvis man kører pænt.
Men bremserne er ikke for gode. Med to på er den længe om at stoppe. Hvis
det kan lade sig gøre at montere to skiver foran, ville det være en god ide.

Mvh Peter Hald

Fra : bwl

Dato : 10-05-02 09:59

Hmm går du ind for bigami?? gad sku godt min kæreste købte en mc til mig
;o=))))

Skulle eftersigende være en rimelig stabil cykel..
Tilløk til hende

Brian W.

"cb9"