kaburator problemer
Fra : Benny Thomsen

Dato : 08-05-02 21:36

HJÆLP. jeg har bøwl med min gamle bimmer's Bing kaburator - eller noget
andet...
jeg har tjekket tænding, platinafstand, tændrør, etc. Renset kaburator,
skiftet pakninger og indstillet alt efter bogen.
Alligevel er den forkølet, nyser i udstødningen, tager ikke rigtig gassen og
kører hurtigt i tomgang når den bliver varmet op.
Alle gode råd efterlyses.

mvh Benny

PS. Skal nålen nå helt ned til dysen når spjældet er i bund? det kan jeg
nemlig ikke læse mig til.

Fra : Moller

Dato : 08-05-02 21:54

> [...]
> Alle gode råd efterlyses.
>
> mvh Benny
>
> PS. Skal nålen nå helt ned til dysen når spjældet er i bund? det kan jeg

Nej, eller jo.... den skal ha den højde så dit mellemområde går godt...
men eftersom det du beskriver lyder som for mager blanding i mine øre, så
prøv at hæve nålen nogen hakker, og så se om den går bedre... omkring
tomgang, er den stillet efter bogen ??? altså ik noget med 1½ omgang dit og
der, men stillet ned, så den ved drift temperatur har de rigtige omdr... med
tomgangs skruen, hvis altså sådan en fætter sider på din bing kaburator :)

VH
Lars Molnit