klistermærker
Fra : Frank

Dato : 08-05-02 09:59

I går da min CBR600 miami-barbie-style-colors var vasket, pudset og poleret
kom konens hårtøre på overarbejde og en del af de værste (lyserøde)
originale klistermærker røg af.

Nu her til morgen ser resultatet lidt bart ud så spørgsmålet er hvor kan man
købe/bestille/se alternative klistermærker til kåbedelene.

Sidder og kigger lidt på louis men det er ikke meget de har.

/Frank
CBR600

Fra : RacingBabe

Dato : 08-05-02 11:17

> Nu her til morgen ser resultatet lidt bart ud så spørgsmålet er hvor kan
man
> købe/bestille/se alternative klistermærker til kåbedelene.
---------
Hvad vil du have lavet? Vil du selv designe noget??

Sig til.

/Jeanne, SV650S

Fra : Frank

Dato : 08-05-02 11:23

"RacingBabe" <jeanne@fjorback.dk> wrote in message
> man
> ---------
> Hvad vil du have lavet? Vil du selv designe noget??
>
> Sig til.

Selv designe - Huha nej - Det er jeg sgu ikke kreativ nok til

Et katalog og en pegefinger er nok mere mit niveau.

Anyway - Hele cyklen skal males om til vinter, så det skulle "bare" lige
være noget midlertidig sæsonen ud.

/Frank

Fra : RacingBabe

Dato : 08-05-02 11:30

> Anyway - Hele cyklen skal males om til vinter, så det skulle "bare" lige
> være noget midlertidig sæsonen ud.
-----------
Sig til eller vis, så kan vi sikkert finde ud af det.

/ Jeanne

Fra : Søren Lindholt

Dato : 08-05-02 12:13

RacingBabe <jeanne@fjorback.dk> wrote in article
> Sig til eller vis, så kan vi sikkert finde ud af det.

MIG MIG MIG, jeg vil gerne have designet min WR200 racer... noget med nogen
blå farver, vores logo, og et ternet flag jeg kan se på (det er nemlig tit
pakket sammen når jeg kommer til målstregen)

--
Søren
http://motortosse.dk

Fra : Anders Majland \(Rep~

Dato : 08-05-02 12:11

> Anyway - Hele cyklen skal males om til vinter, så det skulle "bare" lige
> være noget midlertidig sæsonen ud.

Så lyder det som om du i stedet for mærkater skal have fat i en gang
"taxa-folie" med print på. Prøv at søge på team crash test dummies eller
pure pain racing for inspiration (Jeg kan ikke lige huske hvem der fik folie

--
/Anders Majland Valby, Denmark
/Aprila Leonardo 150, 98', 40000km <- Der også godt kunne bruge en gang

Fra : Benny Thomsen

Dato : 08-05-02 20:10

Hvis det har interesse har jeg en folieskæremaskine der kan klare op til 140
mm x 700 mm. Oplægget skal laves i CorelDraw og folien findes i masser af
farver.

Benny

Fra : Jonas Holt

Dato : 08-05-02 21:03

> [...]
140
> mm x 700 mm. Oplægget skal laves i CorelDraw og folien findes i masser af

Kan sådan en folieskæremaskine kun skære rette linier eller kan man styre
den ligesom fx en plotter?

Jonas Holt & CBR600F2 - vi kender ikke noget til folieskæremaskiner.

Fra : Benny Thomsen

Dato : 08-05-02 21:32

Den kan lave alle mulige figurer. Eneste betingelse er at det laves som
OUTLINE - så skærer den efter stregerne.

mvh Benny

Fra : Martin Rudbeck Jepse~

Dato : 09-05-02 10:48

"Frank" <frankwodstrupsletmig@mail.tele.dk> wrote in message
> Et katalog og en pegefinger er nok mere mit niveau.
>
> /Frank

Prøv evt. http://www.grafikk-data.com/

Martin

Fra : stange

Dato : 08-05-02 21:01

"Frank" <frankwodstrupsletmig@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Nu her til morgen ser resultatet lidt bart ud så spørgsmålet er hvor kan
man
> købe/bestille/se alternative klistermærker til kåbedelene.

http://www.stardesign.at/

Knud Stange
TDM 850