Alternativ til Scottoiler
Fra : Niels Jørgensen

Dato : 07-05-02 21:36

Hej!

Jeg skal have noget mere regelmæssig smørring til min kæde, men jeg
synes en Scott-oiler er for dyr (for tiden).
Der har før været nævnt to billige alternativer - Chain-tec(?) og en
anden en (kan ikke huske navnet) Det kostede noget i stil med 16-25£, så
det er jo til at betale i forhold til Scott-oilerren

Links, oplevelser og dårlige jokes modtages gerne

*wroum*
Niels
XS400-SS

Fra : Hans Harding

Dato : 08-05-02 08:46

Jeg har lige anskaffet en Loobman Chainoiler fra England til 17 £.
http://chainoiler.co.uk/
Systemet er uden automatik, og virker ved at lidt olie fra en beholder
manuelt pumpes til et lille reservoir, hvorfra det langsomt tilføres kæden
under kørslen.
Den er endnu ikke blevet monteret, men skulle jf. en kontakt her fra NG
fungere ganske fortrinligt.
Mvh
Hans/CB500

Fra : Niels Jørgensen

Dato : 08-05-02 15:25

"Hans Harding" <harding@post4.tele.dk> wrote in message

> [...]
> under kørslen.
> Den er endnu ikke blevet monteret, men skulle jf. en kontakt her fra NG

Fedt - det var lige den jeg ledte efter Det virker rimelig
primitivt, men det er til gengæld også billigt!
Scottoiler er forresten på tilbud hos M&P til £55.

Niels
XS400-SS *SV650 for a while* JUHUU!

Fra : RuneR \(TDM850\)

Dato : 10-05-02 10:17

> Fedt - det var lige den jeg ledte efter Det virker rimelig
> primitivt, men det er til gengæld også billigt!
> Scottoiler er forresten på tilbud hos M&P til £55.

M&P hvor er det nu lige det er ??

Fra : Søren Jim

Dato : 10-05-02 10:24

"RuneR (TDM850)" <ruro@get3net.dk> skrev i en meddelelse

> M&P hvor er det nu lige det er ??

Hej Rune

Det er såmænd i England, Wales
http://www.thefastone.co.uk/
Mvh Søren CBR1000F

Fra : RuneR \(TDM850\)

Dato : 10-05-02 11:38

"Søren Jim" <fsgbooking@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> "RuneR (TDM850)" <ruro@get3net.dk> skrev i en meddelelse

> Hej Rune
> >
> Det er såmænd i England, Wales
> http://www.thefastone.co.uk/
> Mvh Søren CBR1000F

Tusind tak, hmm ikke så nem side at komme rundt på. har du et part no til
scottoileren ?

/Rune

Fra : Michael K. S.

Dato : 10-05-02 11:13

On Fri, 10 May 2002 11:37:34 +0100, "RuneR \(TDM850\)"
<ruro@get3net.dk> wrote:

>Tusind tak, hmm ikke så nem side at komme rundt på. har du et part no til
>scottoileren ?

http://www.mandp.co.uk/extended/Bike_Store/941117443.htm

-M

Fra : RuneR \(TDM850\)

Dato : 10-05-02 13:12

"Michael K. S." <MichaelKS@image.dk> skrev i en meddelelse

> http://www.mandp.co.uk/extended/Bike_Store/941117443.htm
>
> -M

Takker, andre som har lyst til at bestille samtidig med mig ? Så smid en
email, bestiller iaften..

MVH Rune

Fra : Jacob Pedersen

Dato : 10-05-02 12:28

Michael K. S. <MichaelKS@image.dk> wrote in

> http://www.mandp.co.uk/extended/Bike_Store/941117443.htm
>
> -M

Det er billigt.

Vi er 6 fra klubben der skal ha'.
Og prisen bliver lavere jo flere der er med.

Reglerne er simple:
Forudbetaling til min konto og afhentning i Mc-chaufførernes klubhus.

Ved 6 stk er prisen nede på kr. 676,45.

Giv lyd hvis i vil have en med, jeg bestiller i løbet af weekenden.

Skulle jeg, mod al forventning, drikke pengene op fremfor at købe
scottoilere, så snak med Armand, han ved hvor jeg bor :)

--
Jacob Pedersen
http://www.mc-chaufforerne.dk