hehe - dansk lortevejr...hvor uheldig kan ~
Fra : Christian Knudsen

Dato : 07-05-02 21:19

ok - hvor uheldig kan man være??

Jeg tager idag ud fra dtu i strålende solskin. Solen bager virkelig ned - og
jeg overvejer bare at køre i jakken, hjelm og hansker og så bare lade
støvlerne og bukserne ligge (har sæ'føli cowboydere og sko på - hehe), men
da jeg bare står og snakker med nogle buddies tænker jeg at jeg ligeså godt
kan tage det på - og så er sikkerheden jo også i orden, hvis nu uheldet
skulle være ude.
Anyway jeg tager derfra i strålende solskin, og det holder lige præcis i 5
min, hvorefter det bliver lidt gråt. ok tænker jeg - det er nok bare lige en
sky der er trukket ind over mig - typisk. Den bliver der desværre og 5
minutter efter regner det - lortevejr tænker jeg - det holder nok snart op
(man er jo optimist mht vejret når man kører mc), men det gjorde det ikke,
og det blev bare ved med at regne lige til jeg nåede hjem. Jeg parkere
kværnen (i regnvejr) og tage mine ting og går indeforfor at lave mig en
toast og tage overtøjet af. Da jeg så sidder og spiser min toast og
pludselig kigger ud af vinduet ser jeg, at det er holdt op med at regne, og
solen nu igen skinder 100%.

Jeg havde tænkt mig da jeg kørte fra dtu at skulle køre hele dagen nu vejret
var så godt, men det blev ligesom ødelagt af hjemturen, og så mistede jeg
helt modet - selv ikke solen kunne gøre det godt igen - mest fordi jeg havde
en ide om, at den onde hr regn ville komme igen....trist

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 07-05-02 21:58

"Christian Knudsen" <dsl24585b@post.cybercity.dk> wrote in message
> ok - hvor uheldig kan man være??

Ja den kender jeg godt. Har selv oplevet den på vej til et kundemøde... Jeg
måtte ringe og aflyse mødet fordi jeg lignede en der havde pisset seriøst i
bukserne

Til gengæld skal vi nok være glade for at vi ikke har jordskælv, udpræget
tørke eller omvendt - at det regner så meget at der sker store skader. Bare
nede i sydtyskland går det sommetider galt. Det er der heldigvis langt i
mellem herhjemme.

Hilsner,

Tony (der mener at man sætter større pris på sommeren når man har kolde
vintre)