Bankmand med Mc tendenser :-)
Fra : Jimmi

Dato : 06-05-02 21:51

Er der nogen der kender en bank/rådgiver der er glad for Mc'ister?
Da jeg skal ud og omlægge nogle lån og muligvis skifte bank ville det jo
være et plus.

Det skal være i Københavns området, helst centrum.

/Jimmi

Fra : Moller

Dato : 06-05-02 22:17

"Jimmi" <jimmi@bangbang.dk> wrote in message news:ab6qfd$s7l$1@sunsite.dk...
> [...]
> være et plus.
>
> Det skal være i Københavns området, helst centrum.

JyskeBank siges at være den bedste af dem alle... Men jeg vil af
erfaring nok anbefale at finde en Fillial laaangt ude på Bølandet, og få en
personlig rådgiver som kan huske dig, og ikke som de fleste KBH's området,
hvor de aldrig har tid, eller skifter rådgiver konstant osv...

VH
Lars Molnit
Bor i Albertslund, men har BGBank afdelingen i Store heddinge...

Fra : Jimmi

Dato : 06-05-02 22:16

Hmm pudsigt, det er dem jeg har. Bor i Kbh men har fillial i Tåstrup, så den
er ligesom prøvet.
Måske jeg bare skal gå lidt mere til hende.

Fra : Moller

Dato : 06-05-02 22:29

"Jimmi" <jimmi@bangbang.dk> wrote in message news:ab6rv6$7v6$1@sunsite.dk...
> Hmm pudsigt, det er dem jeg har. Bor i Kbh men har fillial i Tåstrup, så
den
> er ligesom prøvet.
> Måske jeg bare skal gå lidt mere til hende.

Har været rundt i Taastrup, samt Albertslund... no way, jeg vil betjenes
der :) men nu har jeg også opbygget et godt forhold til min rådgiver gennem
de sidste 6-7 år... og manden har aldrig sagt nej... hmmm, nå ja 1 gang, men
at låne 5 kilo til druk, var nok ik lige det bedste at spørge om *GGG*

VH
Lars Molnit

Fra : Tim Hoffmann

Dato : 07-05-02 19:30

Yup, de kan anbefales.

Har lånt til 2 mc'er uden en krone

Mvh
Tim -BG-Bank i Store Heddinge.. Bor i Valby

Fra : Jimmi

Dato : 08-05-02 01:03

Hmm, meget interesant, det vil jeg tage action på!
Tak for rådet...

/Jimmi

Fra : Jørgen Winther

Dato : 06-05-02 22:07

> [...]
> være et plus.
>
> Det skal være i Københavns området, helst centrum.

Hvad med at spørge Nykredit Bank? Deres reklamer er da én lang rosenrød
motorcykeltur (nå ja, Jawa-tur)...

--
Jørgen

Fra : Jimmi

Dato : 06-05-02 22:10

Du siger da noget
Jeg går lige i kødet på dem i morgen...

Fra : JK

Dato : 06-05-02 22:11

Ja billederne er af en Jawa, men lyden er 4-takt - men hva' kan man
forvente af et sådan nogle

Mvh Jesper

Fra : Jørgen Winther

Dato : 06-05-02 22:46

"JK" <kryger@jmail.dk> wrote in message
> Ja billederne er af en Jawa, men lyden er 4-takt - men hva' kan man
> forvente af et sådan nogle

Det havde jeg egentligt ikke tænkt på, men du siger da noget! Jeg troede
bare, en Jawa lød sådan, når den var kommet op i fart

--
Jørgen

Fra : Moller

Dato : 06-05-02 22:55

> Det havde jeg egentligt ikke tænkt på, men du siger da noget! Jeg troede
> bare, en Jawa lød sådan, når den var kommet op i fart

*GRIL* Og en MZ er den rene fartdjævel....

VH
Lars Molnit
MZ ETZ 251
Suzuki GT-380 L

Fra : Gundersen

Dato : 06-05-02 22:22

Hejsa

> Er der nogen der kender en bank/rådgiver der er glad for Mc'ister?

Ja

> Da jeg skal ud og omlægge nogle lån og muligvis skifte bank ville det jo
> være et plus.
> Det skal være i Københavns området, helst centrum.

Det er så problemet.... Den er i 8900 området.. (Randers)

Min bank rådgiver har sin egen Mc forretining, men egen import fra
Tyskland mm....

Han låner gladeligt penge til Mc folket! =)

Mvh Emil
--
www.Scooterzone.dk
Suzuki GSF 400 Bandit

Fra : Buck

Dato : 07-05-02 07:32

Tjae... min bankrådgiver kører selv MC, og han har hjulpet mig til at jeg
idag har 2 mcer selvom jeg "kun" er studerende...

Meen... min bank er en af de små bondske andelskasser med kun 1 hovedsæde og
1 filial...
Beliggende langt fra kbh, så den har nok næppe interesse... :o/

--
/Buck
CB 550 F1 ´75

Fra : noname

Dato : 07-05-02 08:02

Har haft gode erfaringer med Skandia bank !

Det er en netbank, så renten er lav, ingen gebyr, heller ikke på
visa-kontant hævning i udland.

mvh nn

Fra : Jimmi

Dato : 08-05-02 01:02

Puha, Skandia undersøgt efter dit indlæg, de vil vist have 25.000 på en
konto i en md. inden man kan oprette lån osv. duer ikke, jeg skal he' en
kværn

/Jimmi