reifenversand.com, hvor hurtige er de?
Fra : Kenneth T

Dato : 06-05-02 17:36

Hejsa

Håber der er nogle af jer som har lidt erfaring med at købe fra
http://www.reifenversand.com .
Hvor lang tid er de til at levere?
Jeg bestilte et dæk i sidste uge og kan se at pengene er trukket på min
konto idag.
Grunden er at jeg skal bruge det dæk i weekenden, og er nødt til at købe et
mere, et andet billigt sted, hvis det ikke kommer hurtigt nok :)

--
Venligst
Kenneth T

Fra : Jes Vestervang

Dato : 06-05-02 20:02

Kenneth T wrote:

> Håber der er nogle af jer som har lidt erfaring med at købe fra
> http://www.reifenversand.com .
> Hvor lang tid er de til at levere?

Det svinger meget. De fleste får deres dæk efter højst en uge, men jeg var
uheldig og måtte vente en hel måned. De svarede ikke på de emails jeg skrev
til dem, så det var en træls tid :-/ Da jeg så endelig fik dækkene var der
lige et ekstra sæt, som de da også havde taget penge for. Da jeg skrev til
dem om det var de heldigvis noget kvikkere i betrækket og sørgede selv for
at få fragtfirmaet dpd til at afhente det ekstra sæt dæk.
Så ud fra min erfaring vil jeg sige at de er gode nok at handle med, men
det skal altså lige ske et par måneder før man har brug for dækkene, hvis
man vil være på den sikre side.

> Jeg bestilte et dæk i sidste uge og kan se at pengene er trukket på min
> konto idag.

Så får du nok dækkene inden en uge

> Grunden er at jeg skal bruge det dæk i weekenden, og er nødt til at købe
> et mere, et andet billigt sted, hvis det ikke kommer hurtigt nok :)

Lige præcis det blev jeg også selv nødt til :-/

--
mvh Jes Vestervang
ICQ#21146256 - DMCN#506 - http://the.subnet.dk

Fra : Kenneth T

Dato : 06-05-02 22:06

> Så får du nok dækkene inden en uge

> Lige præcis det blev jeg også selv nødt til :-/

Lige det jeg går og frygter, men pyt med det.
Hvis bare jeg kan finde et andet billigt sted der kan levere senest Fredag,
skal jeg nu nok få brugt det ekstra dæk også:)

Nogle forslag til hvm der er billig & hurtig med Pilot Sport ?

--
Venligst
Kenneth T

Fra : Zorilla

Dato : 07-05-02 11:31

"Kenneth T" <ken_t@cool.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
Jeg oplevede til gengæld at modtage dæk om onsdagen efter at have bestilt i
weekenden.
Det kan iøvrigt anbefales at skrive på tysk og ikke engelsk hvis man ønsker
svar.

Peter

Fra : Kenneth T

Dato : 07-05-02 14:22

> Jeg oplevede til gengæld at modtage dæk om onsdagen efter at have bestilt
> weekenden.

Tjaa, mit dæk ER kommet og det var jo hurtigere end jeg regnede med.
Efter hvad jeg kan se på papirene er det gået som følger:

02-05-02 afsendt fra reifen-berg
06-05-02 penge trukket på mit VISA
07-05-02 Dæk leveret

...Dækket blev oven i købet leveret til naboen, da jeg ikke var hjemme ....
flinke mennesker :)

> Det kan iøvrigt anbefales at skrive på tysk og ikke engelsk hvis man
ønsker
> svar.

Nu er mit tysk ikke godt (det var det fag vi elskede at hade i folkeskolen,
tysk - hvad skulle man dog med det???), men det rækker dog til at udfylde
formularer på hjemmesider.

--
Venligst
Kenneth T

Fra : RasmusZX9R

Dato : 09-05-02 23:03

> Nogle forslag til hvm der er billig & hurtig med Pilot Sport ?

Jeg har tidligere købt hos LC Racing, i Rønnede, til 2500 kr for et sæt
120/65 og 180/55.
Han plejer at kunne have dem dagen efter du ringer.
Mvh
Rasmus ZX9R-C

http://www.kandu.dk/