BMW
Fra : Steen

Dato : 04-05-02 18:23

Er der nogen der kan være behjælpelig med oplysninger om BMW R 100 RT

Fra : Claus Skovbo

Dato : 04-05-02 21:28

Hej

Der findes mange sider på nettet om BMW, bl.a.

http://www.motorrad.bmw.de/infobox/120modelle/chronologisch.html

Held og lykke

Claus

Fra : JK

Dato : 05-05-02 10:26

Tjae hva' vil du vide ?
Mvh Jesper

Fra : Svein Olav Leithe

Dato : 05-05-02 13:22

"Steen" <kruse@fanonet.dk> wrote in message
> Er der nogen der kan være behjælpelig med oplysninger om
BMW R 100 RT

Hvilken årsmodell er det snakk om og hvilke opplysninger
søker du?

--
Svein
'77 R75/7

Fra : Steen

Dato : 07-05-02 16:05

Det vae generelt men idet jeg overvejer at investere i en fra 78-84