kedsomhed....
Fra : S.G

Dato : 04-05-02 15:07

Hmmm sidder med lidt tømmermænd fra igår.
Ville gerne ud at køre nu her idag, men gider ikke bare drøne rundt i byen
og brænde benzin af til ingen nytte...
Sker der noget Lørdag aften eller noget i løbet af Søndag man evt. kunne
kigge forbi til????
så bliver weekenden da lidt kortere

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 04-05-02 16:02

Det er lidt svært at svare på, når jeg ikke ved hvor du bor

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.

Fra : Pusterummet

Dato : 04-05-02 16:38

"Henrik Nielsen - RaptorMC.dk" <xng@post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> Det er lidt svært at svare på, når jeg ikke ved hvor du bor

Odense, men jeg er jo mobil

Fra : Poul B-H

Dato : 04-05-02 18:27

DM i race på Vandel

Poul B-H

Fra : allan

Dato : 04-05-02 19:07

Poul B-H skrev i meddelelsen
<3cd41d01$0$49142$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>...
>DM i race på Vandel
>
>Poul B-H
>
>"Pusterummet" <pust@vade.dk> wrote in message

>meddelelse

gratis entre´ masser af underholdning mm

allan der står og blafrer med et gult flag i morgen

Fra : Karsten Olesen

Dato : 04-05-02 20:01

"S.G" <diller@mbox301.get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> og brænde benzin af til ingen nytte...
> Sker der noget Lørdag aften eller noget i løbet af Søndag man evt. kunne
*****************

BIGmeet i Århus ?

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 04-05-02 21:47

> [...]
> og brænde benzin af til ingen nytte...
> Sker der noget Lørdag aften eller noget i løbet af Søndag man evt. kunne

( Søndag ) Malerklemmen i Borup ( Sjælland )

--
Hilsen
Dennis Pedersen ( Der er til konfirmation i morgen :o/ )

Fra : Armand

Dato : 05-05-02 12:47

> [...]
byen
> og brænde benzin af til ingen nytte...
> Sker der noget Lørdag aften eller noget i løbet af Søndag man evt.

Og når nu vejret blev så trist som det nu er, så er der jo også RR GP på
Eurosport -Faktisk en af de bedste adspredelser til bekæmpelse af
tømmermeænd!

500-klassen står på stregen i dette øjeblik!!!!

--
Armand

Fra : Morten Dahl

Dato : 05-05-02 15:17

> [...]
> tømmermeænd!
>
> 500-klassen står på stregen i dette øjeblik!!!!

Jep og det var bestemt ikke kedeligt, Rossi var hvist mere end bare heldig
at "overleve" den kollision med Roberts. Men respekt til knægten, 2.5sek.
til Kato..

-
Morten Dahl

Fra : Armand

Dato : 05-05-02 19:34

Morten Dahl <morten@mekasign.dk> skrev i en

> [...]
heldig
> at "overleve" den kollision med Roberts. Men respekt til knægten,

Respekt til Kato, der (på den af alle opfattet som bedagede totagger)
ikke blot præsterede at æde Ukawa (også kørende på den femcylindrede
firtagger (Criville's?)?) og hænge solidt på Rossi vilde firetakts
sprint (for dælen hvor den trækker den lorte-Honda ); men han
måtte forinden også køre sig op nede fra en noget ringere placering.

Personligt kiggede fruen på mig efter at Capirossi afviste Barros ved at
forblive tæt på ydersiden af ham igennem et helt kurveforløb - Og
kommenterede: "Nå, der er nok en der lige følte for at skifte
siddestilling?"
Og rigtigt nok - Jeg sad helt ude på armlænet

--
Armand.