Nu er jeg forviret (kørekort)
Fra : Gundersen

Dato : 03-05-02 19:10

Hejsa

I dag modtog jeg mit kørekort! =)
Det var da også godt nok, men på forsiden står der at jeg har til kat. A
og B! (Det har jeg skam også), men skulle der ikke stå Al og As?

Det mener jeg da at jeg har set på en kamy's kort......

Hvad står der på jeres?

Mvh Emil

Fra : Kim Hansen

Dato : 03-05-02 19:56

Hey!

> [...]
> og B! (Det har jeg skam også), men skulle der ikke stå Al og As?
>
> Det mener jeg da at jeg har set på en kamy's kort......

Foran på mit i punkt 9. A-B
Bagpå i feltet A er der et billed af en lille mc og en stor mc ud for begge
mc'r er der skrevet dato for hvornår jeg tog kortet og hvornår det er gyldig
til. Det samme ved B der er en personbil og så udstedelsesdato og
udløbsdato.
Jeg tog kort til stor mc og bil samtidig og har ikke kørt lille mc først.

Kim

Fra : Armand

Dato : 04-05-02 10:38

Gundersen <Gundersen@tdcadsl.dk> skrev i en

> [...]
> A og B! (Det har jeg skam også), men skulle der ikke stå Al og As?
> Det mener jeg da at jeg har set på en kamy's kort......

Med den teorimængde der forrrige år blev hængt på MC-kortets
erhvervelse, skulle det undre mig om ikke lige netop dette emne har
været nævnt i løbet af undervisningen :-/
Hvad lavede du i teori-timerne??

--
Armand

Fra : Gundersen

Dato : 05-05-02 11:26

Hejsa

> Med den teorimængde der forrrige år blev hængt på MC-kortets
> erhvervelse, skulle det undre mig om ikke lige netop dette emne har
> været nævnt i løbet af undervisningen :-/
> Hvad lavede du i teori-timerne??

Jaja... Det kune du lide at vide!
Vi lærte da ikke noget om det med hvad der står på kortet....

p.s. Jeg havde 3 teoritimer for meget! =)

Mvh emil
--
www.Scooterzone.dk
Suzuki GSF 400 Bandit

Fra : Armand

Dato : 05-05-02 16:03

> Hejsa

> Jaja... Det kune du lide at vide!
> Vi lærte da ikke noget om det med hvad der står på kortet....

Mnjaeh - Det skulle sgu undre mig om det ikke var blevet nævnt (mere
eller mindre ubehændigt?) undevejs.
Mit eget kørekort er for gammel til at kunne bruges i den forbindelse;
men jeg ved fra egne oplevelser at man ikke kan være på et simpelt
svejsekursus uden at en stor del af teoridelen består af hvad man kan/må
og hvoraf det fremstår på ens svejsecertifikat. Og hvis man overfører
dét til brugen af motorcykel og kørekortet dertil bør det have været
nævnt - Man tager da heller ikke bil-kort uden at blive råbt ørene fulde
af hvortil at det rækker (3500 kg. hhv. behov for trailerkort), samt
hvoraf dette fremgår af kørekortet :-/

--
Armand