Streetfighter på gaden
Fra : kl

Dato : 03-05-02 16:18

Hej alle sammen!
Bestod køreprøven igår ( træt af at få dummebøder fra staten).
Min motorcykel er poleret og fin, nu mangler jeg bare nogle at lege med:).

Jeg bor i Århus C. og vil gerne finde nogen at race med. Det er fedt at køre
mc men endnu federe at køre sammen med nogle ligesindede "tosser".

Hilsen en glad streetfighter.
PS kommer på tangkroen i morgen.

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 03-05-02 16:57

Tillykke.

Du skal altid være velkommen til at tage en tur med os. Tilmeld dig evt.
vores tur-mailingliste. Du kan se på vores turside hvordan.

Vi ses derude og måske i morgen til Paraden

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.

Fra : Kenneth Egholm

Dato : 03-05-02 20:04

"kl" <kennert@mail1.stofanet.dk> wrote in message
> [...]
køre
> mc men endnu federe at køre sammen med nogle ligesindede "tosser".

Yes, du skal være velkommen.. Slå et smut forbi os i morgen

--
MVH Kenneth Egholm
Yamaha FZS 600 fazer

www.RaptorMC.dk

(Slet "SLET_DETTE" i min e-mail, ved direkte svar)