Hvad koster en '95 Trophy 1200 i Danmark?
Fra : Jørgen Winther

Dato : 03-05-02 13:43

Jeg har talt med Told & Skat, der ikke har meget materiale at beregne
afgiften ud fra på min "nye" Triumph. Den er åbenbart ikke særligt hyppigt
forekommende i Danmark.

Er der nogen, der har hørt om sådan en til salg, og hvad den i så fald
skulle koste?

--
Jørgen

Fra : D@n Dethlefsen

Dato : 03-05-02 14:31

> [...]
> forekommende i Danmark.
>
> Er der nogen, der har hørt om sådan en til salg, og hvad den i så fald

Den kører en rundt på Als, hvilken årgang ved jeg ikke, men jeg kan nok
finde udaf hvad manden har givet i afgift hvis det skulle havde intersse.
Mail mig privat, hvis det har interresse.
Dan
(Ducati 748 + MZ TS250/2)
www.dethlefsens.dk
slet "FJERNMIG" fra adr. ved svar

Fra : Michael H.

Dato : 03-05-02 15:12

Jørgen Winther <jwi@condia.dk> wrote in message
> [...]
> forekommende i Danmark.
>
> Er der nogen, der har hørt om sådan en til salg, og hvad den i så fald

I '95 kostede den 199.000 ifølge MC Revyen, hvis du kan bruge det til
noget..

Michael GSX-R 600 '00

Fra : Jørgen Winther

Dato : 03-05-02 15:24

"Michael H." <mhWHEELIE@smorumnet.dk> wrote in message
> I '95 kostede den 199.000 ifølge MC Revyen, hvis du kan bruge det til
> noget..

Tak. Jeg har også set den dér, men på den anden side var der ikke nogen
importør i 1995, så prisen var vist MC-Revyens eget gæt.

Det, der lige nu er mest interessant, er hvad sådanne maskiner handles til i
dag - hvis ikke Told & Skat ved dette, må de jo skønne ud fra andre lignende
maskiner (og jeg frygter lidt, at det så bliver f.eks. nogle BMW-modeller,
som jo holder prisen uhyggeligt godt).

--
Jørgen

Fra : Morten G.N.

Dato : 03-05-02 15:26

Et eksempel fra DBA.

Triumph Trophy 1200, '97, km 47.000, Flot, meget velkørende touring mc. Det
fåe`s ikke bedre. Farve British racing green.Originale sidetasker samt
topboks indfarvet medfølger., kr 152.000

Bemærk at den dog er to år yngre.

Mvh. Morten NX650

Fra : [8260]Anders Olesen

Dato : 03-05-02 16:22

> [...]
> forekommende i Danmark.
>
> Er der nogen, der har hørt om sådan en til salg, og hvad den i så fald

Du kunne jo måske prøve at kontakte en Triuph forhandler og spørge, hvad han
ville sælge en sådan maskine for, hvis han havde en.
Mvh
Anders