Honda GB500 Clubman - er der en ejer her i~
Fra : Richard Pade

Dato : 01-05-02 19:17

.... eller en der kender en? Er interesseret i at hjemkøbe en Honda CB500
Clubman x) og vil derfor gerne høre mere om denne - hvis der er nogen i
landet overhovedet?

x) GB500 er ikke en skrivefejl, det er IKKE den tobenede CB500, jeg er
ude efter.

Richard
skriv punktum i stedet for <DOT> i adressen

Fra : Henry

Dato : 01-05-02 23:03

> [...]
> landet overhovedet?
>
> x) GB500 er ikke en skrivefejl, det er IKKE den tobenede CB500, jeg er
LOL, ingen skrivefejl, ROLF, nu må jeg le ok jeg ved hvad du mener LOL

Fra : Søren B. Jensen

Dato : 02-05-02 19:58

"Richard Pade pade @mail.dk>" <"richard<DOT> skrev i en meddelelse
> [...]
> landet overhovedet?
>
> x) GB500 er ikke en skrivefejl, det er IKKE den tobenede CB500, jeg er

Hej Richard

Der findes i hvertfald 2 stk GB500 Clubman i landet. Min far er ejer af
disse, begge hjemtaget fra Tyskland.

Hvis du har nogle spg. kan jeg spørge videre for dig.. Du kan bare sende en
mail.

Du tænker sikkert i afgift.. og den var på en ´92'er sat til 25000,-

på siden www.xbr.de er der desuden info og salgsannoncer for XBR500 og GB500
Clubman

--
Søren
XBR500S ´90 også hentet i Tyskland, samme motor som GB'en, også med egerhjul

Fra : Richard Pade

Dato : 04-05-02 14:53

"Søren B. Jensen" wrote:

> [...]
> disse, begge hjemtaget fra Tyskland.
> Hvis du har nogle spg. kan jeg spørge videre for dig.. Du kan bare sende en

Det var rart at høre - jeg kontakter dig direkte.

> Du tænker sikkert i afgift.. og den var på en ´92'er sat til 25000,-

Lidt højere end håbet, men ikke afskrækkende for en så sjov cykel.

> på siden www.xbr.de er der desuden info og salgsannoncer for XBR500 og GB500
> Clubman

Yes, har fundet den. På siden http://lovik.net har nordmanden Arne Løvik
samlet et par billeder af denne plus hans anden Honda, PC800.

> XBR500S ´90 også hentet i Tyskland, samme motor som GB'en, også med egerhjul
> men med plads til passager.

Men XBR'ens tank giver hele cyklen et tungt og lidt klodset look IMHO.
Sikkert en god slider til daglig transport.

Hilsen
Richard