Gixxer vedligeholdelse...
Fra : Hans Thulin

Dato : 28-04-02 15:48

Jeg skal til at gennemgå min nykøbte skønhed, men har ingen instruktionsbog
at gå efter, så....

Hvor finder jeg olie bundproppen ? ( Det er vel ikke nok bare at fylder
noget mere på, vel ? )

Skal jeg tjekke/skifte gearolie ?? Hvor sidder det ?

Skal jeg tjekke/skifte bremsevæske ?

Hvad bør mit dæktryk være ?

Nogen som kan skaffe en instruktionsbog (kopi/scan(?)) eller står ALT hvad
jeg skal vide i den Haynes jeg har bestilt ?

Ellers noget som jeg bør kigge efter ?

--

_____________________
Hans Thulin

Fra : Armand

Dato : 28-04-02 19:33

Hans Thulin <noway@microsoft.com> skrev i en
> [...]
> Nogen som kan skaffe en instruktionsbog (kopi/scan(?)) eller står ALT
> hvad jeg skal vide i den Haynes jeg har bestilt ?

Haynes kommer omkring alt(!), så afvent blot den!!

Den originale er forøvrigt overvurderet: Der står højest hvilket dæktryk
og hvilket greb der er hhv. kobling/bremse

--
Armand.

Fra : Morten C.

Dato : 28-04-02 20:51

> Hans Thulin <noway@microsoft.com> skrev i en
Siger vist sig selv, eftersom den sidder i bunden? :c)))
Arj, kig under motoren, der kan du se de to rør til udstødningen - lige
mellem dem sidder en 17mm ting, der bare lige skal løsnes...
Kører sammen med motoren, så det gør du helt automatisk :)
Det skulle helst ikke sidde nogen steder, men "opholde sig" i motorblokken
..-))
Jæb, det skal du.
Tjek farven, og skift alligevel
For: 2,2 bar
Bag: 2,4 bar

> Haynes kommer omkring alt(!), så afvent blot den!!
Ja... nemmerlig.... Haynes er ca. lige så tyk som selve manualen - men har 7
sprog mindre
> Den originale er forøvrigt overvurderet: Der står højest hvilket dæktryk
> og hvilket greb der er hhv. kobling/bremse

Jæb!
Der står kun på svensk, engelsk, tysk, fransk, osv - og end ikke hvordan man
checker olien :c(
(Men der står fint nok, hvor skueglas, påfyldningshul, filter og bundprop er
placeret..)

--
/Morten C.
Turku, Finland